عادی انگاری عامل وضعیت قرمز کرونایی در سوادکوه / 9 واحد بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند\

عادی انگاری عامل وضعیت قرمز کرونایی در سوادکوه / 9 واحد بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند

  • کد خبر: 2111100820
  • چاپ
  • انتشار: 27 دی 1399 - 12:04

عادی انگاری، حضور گردشگر و مسافر، دورهمی خانوادگی، مجالس ترحیم عامل های وضعیت قرمز کرونایی در سطح شهرستان سوادکوه اعلام شدند.


به گزارش استناد نیوز، براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت و وضعیت رنگ بندی شهرستان ها، هم اکنون در استان مازندران نکاء، ساری، قائمشهر، سوادکوه، بابل، فریدونکنار، آمل، تنکابن و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.
سرپرست فرماندار سوادکوه در خصوص وضعیت قرمز کرونایی در سطح این شهرستان، افزود: عامل اصلی وضعیت قرمز کرونایی در سوادکوه حضور گردشگران و مجوز استان های دیگر برای ورود مسافران به این شهرستان بوده است.
عین الله طالبی با اعلام اینکه دورهمی های خانوادگی دیگر عامل وضعیت قرمز کرونایی در سطح این شهرستان است، گفت که عادی انگاری و استفاده نشدن از ماسک توسط شهروندان هم دیگر عامل وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان است.
وی دیگر عامل های وضعیت قرمز کرونایی در سطح این شهرستان را مجالس ترحیم، حضور افراد در روستاها اعلام کرد.
سرپرست فرماندار سوادکوه با بیان اینکه ورودی روستاها برای حضور مسافران و خودرو با پلاک غیربومی بسته است، افزود: ورودی روستاها توسط نیروهای شوراها، دهیاری ها و پایگاه مقاومت بسیج کنترل می شود تا از حضور افراد به روستاها جلوگیری شود.
طالبی با اشاره به اینکه از مردم تقاضا داریم تا دورهمی های خانوادگی را کاهش دهند، گفت که همچنین از مردم می خواهیم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه زودتر بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.
وی بیان کرد: در این وضعیت قرمز کرونایی بازار و اصناف سطح یک تنها حق فعالیت در این شهرستان را دارند.
پلمب 9 واحد صنفی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه با بیان اینکه روزانه چهار تیم مشترک از اصناف، صنعت، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی از اصناف و بازار بازدید به عمل می آورند، افزود: در بازدید های به عمل آمده و در روز چهارشنبه (24 دی ماه) 9 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.
سعدی عبدالهی در پایان با اعلام اینکه روز گذشته 27 تذکر به بازاریان ارائه داده ایم، گفت که از اصناف و بازاریان تقاضا داریم در این شرایط کرونایی با ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری های لازم را به عمل آورند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار