توزیع 500 عدد ماسک بهداشتی در روستای پرچیکلا قائمشهر / اتمام عملیات پیاده روسازی تا چهار ماه آینده\

 توزیع 500 عدد ماسک بهداشتی در روستای پرچیکلا قائمشهر / اتمام عملیات پیاده روسازی تا چهار ماه آینده

  • کد خبر: 2111100821
  • چاپ
  • انتشار: 27 دی 1399 - 14:02

دهیار روستای پرچیکلا شهرستان قائمشهر، گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا 500 عدد ماسک بهداشتی در سطح این روستا توزیع شده است.


فرزانه شکری روز شنبه در گفت و گو با استناد نیوز از توزیع بروشور آگاه سازی و مقابله با کرونا در سطح این روستا خبر داد و افزود: به منظور مقابله با ویروس کرونا، بنر آموزشی پیشگیری از این ویروس در سطح این روستا نصب شده است.
وی با اعلام اینکه در طول یک هفته برای مقابله با شیوع ویروس کرونا چهار مرحله ضدعفونی و گندزدایی در سطح این روستا انجام شده است، گفت: برای مقابله با ویروس کرونا، 500 عدد ماسک بهداشتی در بین اهالی این روستا توزیع شد.
دهیار روستای پرچیکلای قائمشهر هدف از توزیع ماسک را فرهنگ سازی و اهمیت استفاده از ماسک در هنگام تردد و پیشگیری از انتقال ویروس اعلام کرد.
شکری از توزیع بسته غذایی بین افراد نیازمند و بیماران کرونایی در سطح این روستا خبر داد و افزود: کمتر از 2 هفته و با همکاری دهیاری، پایگاه مقاومت، شورا و اهالی روستا 10 بسته غذایی به ارزش 2 میلیون و 500 هزار تومان بین این افراد توزیع شده است.
وی با اعلام اینکه طرح شهید سلیمانی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح این روستا در حال انجام شدن است، گفت که این طرح با همت شبکه بهداشت و پایگاه مقاومت بسیج در حال انجام شدن است تا به افراد کرونایی و خانواده هایشان خدمات ارائه شود.
اجرای عملیات پیاده روسازی
دهیار روستای پرچیکلا شهرستان قائمشهر با بیان اینکه اجرای عملیات پیاده روسازی به طول یکهزار متر و عرض 6 هزار متر مربع در حال انجام شدن است، افزود: اجرای عملیات پیاده روسازی در سطح این روستا از آبان ماه آغاز شد و هم اکنون زیرسازی آن به اتمام رسیده است.
شکری در پایان با اعلام اینکه 70 درصد از اعتبار این طرح از طرف بنیاد مسکن و مابقی از طریق دهیاری پرداخت می شود، گفت که این طرح حداقل تا چهار ماه آینده به بهره بردرای می رسد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار