استقرار تیم ایست و بازرسی در روستای قادیکلا قائمشهر / انجام 2 مرحله گندزدایی در سطح روستا\

استقرار تیم ایست و بازرسی در روستای قادیکلا قائمشهر / انجام 2 مرحله گندزدایی در سطح روستا

  • کد خبر: 2111100822
  • چاپ
  • انتشار: 27 دی 1399 - 16:47

دهیار روستای قادیکلای بزرگ شهرستان قائمشهراز استقرار یک تیم ایست و بازرسی در این روستا خبر داد و گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان قائمشهر و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا ورود خودرو با پلاک غیربومی به سطح این روستا و پنج روستای اطراف ممنوع شده است.


کامران یوسفیان روز شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه ایست و بازرسی در میدان سردار شهید سلیمانی برپا شده است، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا ورود خودرو با پلاک غیربومی به این روستا و روستاهای هم جوار همچون آهنگرکلا بیشه سر، فولادکلا، چپی، آبمال و گل افشان ممنوع شده است.
وی گفت که این طرح متشکل از نماینده ایی از گروه های دهیاران، شوراها و پایگاه های مقاومت است.
دهیار روستای قادیکلای بزرگ شهرستان قائمشهر با بیان اینکه بدلیل وضعیت قرمز کرونایی تنها سطح گروه یک حق فعالیت دارند، افزود: در بازدید های به عمل آمده از اصناف چهار مورد تذکر داشته ایم که آنها هم با بستن مغازه های خود همکاری های لازم را برای قطع زنجیره این ویروس داشته اند.
رئیس شورای روستای قادیکلای بزرگ در گفت و گو با استناد نیوز از طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیزه این ویروس در سطح این روستا خبر داد و گفت که این طرح متشکل از پایگاه مقاومت، بهورز، شورا و دهیاری است که به افراد کرونایی و خانواده هایشان خدمات ارائه می شود.
عباس خسرویان با بیان اینکه به منظور جلوگیری از ویروس کرونا 500 عدد ماسک بهداشتی در بین تاکسی داران، مغازه ها و نانوایی های سطح این روستا توزیع شده است، افزود: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا 2 مرحله ضدعفونی و گندزدایی در سطح این روستا انجام شده است.
وی در پایان از جلسه ایی مشترک با حضور شوراها و دهیاری های روستاهای آهنگرکلا بیشه سر، فولادکلا، چپی، آبمال و گل افشان خبر داد و گفت که در این جلسه مقرر گردید تا برای قطع زنجیره این بیماری، مزارها، مکان های گردشگری، اماکن تاریخی و غیره بسته، تا بتوانیم این ویروس را کنترل و ریشه کن کنیم.

روستای قادیکلا

 

روستای قادیکلا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار