توزیع بیش از 100 هزار ماسک در بخش مرکزی جویبار / 90 درصد روستائیان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند\

توزیع بیش از 100 هزار ماسک در بخش مرکزی جویبار / 90 درصد روستائیان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند

  • کد خبر: 2111100827
  • چاپ
  • انتشار: 28 دی 1399 - 17:13

بخشدار مرکزی جویبار با اعلام اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 100 هزار عدد ماسک بهداشتی در سطح این بخش توزیع شده است، گفت: 90 درصد روستائیان پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت می کنند.


محمد مدانلو روز یک شنبه در گفت و گو با استناد نیوزبا بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، کارگروه پدافند غیر عامل زیستی در سطح روستاها با همت دهیاران، بهورزان، شوراهای اسلامی و پایگاه مقاومت تشکیل شد، افزود: هدف از تشکیل این قرارگاه هم افزایی در مقابله و با کرونا و تلاش برای ارتقاء بهداشت عمومی بوده است.
وی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا، بیش از ۱۰۰ هزار ماسک رایگان توسط دهیاران در سطح روستاهای بخش مرکزی توزیع شده است، گفت که هدف از توزیع ماسک فرهنگ سازی و اهمیت استفاده از ماسک در هنگام تردد و پیشگیری از انتقال ویروس بوده است.
بخشدار مرکزی جویبار با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون  بیش از ۳۲۷ مرحله ضدعفونی و گندزدایی معابر در سطح روستاهای این بخش انجام شده است، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی در سطح روستاهای بخش مرکزی انجام شده است.
مدانلو از توزیع ۱۷۳ مرحله سبد کالا به تعداد چهار هزار و 200 سبد به ارزش ریالی بیست میلیارد ریال در سطح ۴۰ روستای بخش مرکزی از ابتدای ویروس کرونا تاکنون خبر داد.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به بیش از 30 واحد صنفی اخطار ارسال شده است، گفت که بیش از ۱۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.
بخشدار مرکزی جویبار با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا در سطح روستا در حال انجام شدن است، افزود: این طرح در سطح روستا در حال انجام شدن است تا به بیماران و خانواده های کرونایی خدمات ارائه شود.
مدانلو با اشاره به اینکه 90 درصد روستائیان بخش مرکزی پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت کرده اند، گفت: 10 درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و در دورهمی های خانوادگی ها، مجالس ها شرکت کرده اند.
وی با بیان اینکه از روستائیان تقاضا داریم تا مصوبات ستاد ملی کرونا را رعایت کنند، افزود: هم اکنون استان مازندران و شهرستان جویبار در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، بنابراین از مردم میخواهیم بر رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در مجالس عزاداری و پرهیز از دورهمی های خانوادگی اهتمام داشته باشند، تا بتوانیم به وضعیت پایدار برسیم.
بخشدار مرکزی جویبار در پایان با اعلام اینکه در این شرایط کرونایی اقناع سازی مهم ترین کار است، گفت: اقناع سازی و با زبان ملایم صحبت کردن با مردم از مهم ترین کارهایی است که باید در شرایط کرونایی انجام شود تا بتوانیم بر بسیاری از مکشلات فائق آئیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار