توزیع 600 بسته حمایتی در روستای شورکا / 800 متر روکش آسفالت در جاده اصلی\

توزیع 600 بسته حمایتی در روستای شورکا / 800 متر روکش آسفالت در جاده اصلی

  • کد خبر: 2111100831
  • چاپ
  • انتشار: 29 دی 1399 - 16:28

دهیار روستای شورکا از بخش مرکزی شهرستان جویبار با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 600 بسته معیشتی در بین نیازمندان و خانواده های کرونایی سطح این روستا توزیع شده است، افزود: این تعداد بسته های معیشتی در چندین مرحله بین نیازمندان توزیع شده است.

 

سید عباس هاشمیان روز دوشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا جلسه ستاد پدافند غیرعامل مبارزه با این ویروس در این روستا تشکیل شد، افزود: به منظور مقابله با ویروس کرونا بیش از 40 مرحله ضدعفونی و گندزدایی در سطح این روستا انجام شده است.

وی با اعلام اینکه اولین روستا در سطح بخش مرکزی بوده ایم که با همکاری خیاط های محل به دوخت ماسک بهداشتی پرداخته ایم، گفت: به منظور پیشگیری و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، بیش از 10 هزار ماسک در بین اهالی این روستا توزیع شده است.

دهیار روستای شورکا با بیان اینکه هشدارهای کرونایی را به اهالی و مغازه داران این روستا اطلاع رسانی کرده ایم، افزود: هم اکنون با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، بازدید های مستمر از اصناف و بازاریان در حال انجام شدن است و خوشبختانه اکثر بازاریان مصوبات ستاد ملی کرونا را رعایت می کنند.

هاشمیان با اعلام اینکه خوشبختانه 70 درصد از اهالی و اصناف این روستا پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، گفت: طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا، اطلاع رسانی از طریق بنر و همچنین تست کرونا در خانه بهداشت در سطح این روستا در حال انجام شدن است.

روکش آسفالت 800 متر در جاده اصلی

وی در خصوص اقدامات عمرانی سال جاری در سطح این روستا اشاره ایی کرد و ادامه داد: کانال هدایت آب سطحی زمین های کشاورزی با پیگیری بخشدار مرکزی به طول 6 کیلومتر و همچنین پروژه تصفیه فاضلاب روستایی در خیابان شهید درویشی به طول 500 متر در سطح این روستا انجام شده است.

دهیار روستای شورکا با بیان اینکه با همکاری اداره راه 800 متر روکش آسفالت در جاده اصلی انجام شده است، افزود: همچنین اجرای جدول هدایت آب به طول 300 متر و با مشارکت مردمی و دهیاری در سطح روستا انجام شده است.

هاشمیان در پایان از نصب پنج کیلومتر کابل مخابرات هوایی به زمینی در سطح این روستا خبر داد و گفت که 3 دکل مخابرات و ایرانسل در سطح این روستا نصب شده است.

دهیار روستای شورکا

دهیار روستای شورکا

دهیار روستای شورکا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار