پلمب 176 واحد صنفی در قائمشهر/ 95 تن روغن در حال توزیع است\

پلمب 176 واحد صنفی در قائمشهر/ 95 تن روغن در حال توزیع است

  • کد خبر: 2111100836
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1399 - 14:39

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر از پلمب 176 واحد صنفی بدلیل سرپیچی از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح این شهرستان خبر داد.


مجید ابراهیم نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه از هفته گذشته تاکنون ۱۷۶ واحد صنفی بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم توجه به محدودیت های کرونایی پلمب شدند، افزود: از هفته گذشته تاکنون ۳ هزار و ۳۰۰ بازدید در سطح بازار و اصناف این شهرستان انجام شد و به ۸۶۰ واحد صنفی تذکر ارسال شده است.
وی از ارسال ۲۰۰ پرونده به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت که به منظور جلوگیری از افزایش ویروس کرونا، ۱۳ تیم متشکل از صنعت، اصناف، بهداشت و نیروی انتظامی در سطح بازار و اصناف این شهرستان در حال بازرسی و سرکشی هستند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه هم اکنون این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد بنابراین از بازار و اصناف خواست تا همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کرده و به مصوبات ستاد ملی با این ویروس هم احترام بگذارند.
توزیع 95 تن روغن در قائمشهر
ابراهیم نژاد با اشاره به اینکه 95 تن روغن در سطح واحدهای خرده فروش و فروشگاه های بزرگ شهر و روستا در حال توزیع است، گفت: همچنین 70 تن شکر در حال توزیع است.
وی در پایان از مردم خواست تا گران فروشی را با شماره تماس 124 اطلاع رسانی کنند.
حدود ۲۰ هزار واحد صنفی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار