فوتی بیمار کرونایی در روستای آستانه سر جویبار/ توزیع 3 هزار ماسک بهداشتی\
  • امروز رخ داد:

فوتی بیمار کرونایی در روستای آستانه سر جویبار/ توزیع 3 هزار ماسک بهداشتی

  • کد خبر: 2111100837
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1399 - 15:30

دهیار روستای آستانه سر بخش مرکزی جویبار از توزیع 3 هزار ماسک بهداشتی در بین اهالی و مراسمات خاص در پیک سوم کرونا در سطح این روستا خبر داد.

 

 علی اکبر طبرستانی روز چهارشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه بنرهای اطلاع رسانی راهکارهای مقابله با کرونا در سطح این روستا نصب شده است، افزود: به منظور جلوگیری از افزایش انتقال ویروس کرونا، از مردم خواسته ایم تا از ماسک استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه در پیک سوم کرونا 3 هزار عدد ماسک بهداشتی در بین اهالی و مراسمات خاص توزیع شده است، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 15 مرحله ماسک در بین اهالی روستا و در مراسمات خاص توزیع شده است.

دهیار روستای آستانه سر به توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و کرونایی خبر داد و افزود: در چهار روز گذشته 14 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

طبرستانی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 10 مرحله بسته معیشتی بین خانواده های کرونایی و نیازمند در سطح این روستا توزیع شده است.

وی با بیان اینکه امشب به منظور مقابله با ویروس کرونا یک مرحله سم پاشی در سطح این روستا انجام خواهد شد، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 13 مرحله سم پاشی و گندزدایی در سطح این روستا انجام شده است.

دهیار روستای آستانه سر در پایان با اعلام اینکه متاسفانه امروز یک نفر در این روستا بدلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده است، گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز  کرونایی، جلسه ایی با حضور بخشدار، خانه بهداشت و نماینده ایی از فرمانداری برگزار شد تا بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

دهیار آستانه سر

دهیار آستانه سر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار