افزایش حقوق 25 درصدی بازنشستگان لشگری و کشوری در سال 1400\

افزایش حقوق 25 درصدی بازنشستگان لشگری و کشوری در سال 1400

  • کد خبر: 2111100866
  • چاپ
  • انتشار: 07 بهمن 1399 - 08:52

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق کارمندان دولت و همچنین بازنشستگان لشگری و کشوری در سال 1400 افزایش پیدا می کند، گفت که حقوق آنان با افزایش 25 درصدی مواجه خواهد شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از ایرنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در خصوص جزئیات افزایش حقوق جامعه بازنشستگان لشگری وکشوری در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: براساس لایحه بودجه شرایط سال ۹۹ برای جامعه بازنشستگان ثابت و تصمیمی مبتنی بر ایجاد تغییرات اتخاذ نشده است.
وی افزود: اما به منظور افزایش مبلغ این اعتبار دیدگاه‌های متعددی از جانب نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛ دیدگاه نخست افزودن یک عدد ثابت برای شاغلان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ بود.
حاجی دلیگانی ادامه داد: براساس این دیدگاه، برای هر مستمری‌بگیر دولت (شاغلان و بازنشستگان) یک عدد (از یک میلیون تا یک میلیون و۳۰۰ هزار تومان) درنظر گرفته شده است.
وی افزود: دیدگاه دوم نیز به مانند سال ۹۸ بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی برای این جمعیت تاکید می‌کرد؛ که با گذاشتن ۱۰ درصد از منابع به تناسب و به صورت پلکانی توسط دولت به این کارمندان و بازنشستگان اضافه شود.
عضو کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اما در نهایت دیدگاه سوم (افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان دولت وبازنشستگان لشگری وکشوری) رای آورد و مصوب شد که برای جامعه بازنشستگان و همچنین شاغلان این اعتبار در سال ۱۴۰۰ اضافه شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار