توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در جویبار / ساخت 60 خانه محروم در دستور سپاه\

توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در جویبار / ساخت 60 خانه محروم در دستور سپاه

  • کد خبر: 2111100903
  • چاپ
  • انتشار: 12 بهمن 1399 - 22:23

فرمانده سپاه شهرستان جویبار از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان بین خانواده های نیازمند خبر داد وگفت: در ایام دهه فجر نیز توزیع کمک های مومنانه با کمک خیرین انجام می شود.

 

به گزارش استناد نیوز، سرهنگ مهرداد بابائی بعدالظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه مهمترین آفت جهان ، نظام سلطه بوده است، افزود: دهه مبارک فجر دهه اتمام نظام دیکتاتوری شاهنشاهی و پایان یافتن خفقان در کشور بوده است .

وی با اشاره به اینکه کشورما تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جزو کشورهای سلطه پذیر بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه با رهبری امام راحل و حضور آگاهانه و تعیین کننده مردم ، نظام ستمشاهی در کشور برچیده شد و توانستیم خیز بلندی برای توسعه و پیشرفت برداریم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار خاطر نشان کرد: علی رغم‌تمام تحریم ها و محدودیت ها توانستیم به فضل خدا و به برکت و مجاهدت ملت سرافراز ایران، در تمام زمینه پیشرفت های خوبی داشته باشیم .

سرهنگ بابایی در ادامه با اعلام اینکه ۹۰ عنوان برنامه در بیش از ۱۴۰ پایگاه بسیج خواهران و برادران برگزار خواهدشد، افزود:رژه موتوری، نواخته شدن زنگ انقلاب ، برگزاری یادواره شهدا، تداوم طرح شهید سلیمانی در قالب طرح سلامت،برگزاری کاروان انقلاب و رزمایش کمک های مومنانه از مهمترین برنامه های این ایام خواهد بود.

وی از توزیع ۹ مرحله توزیع بسته های معیشتی در شهرستان جویبار خبردادو گفت: ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان بین خانواده های نیازمند توزیع و در ایام دهه فجر نیز توزیع کمک های مومنانه با کمک خیرین انجام می شود.

سرهنگ بابایی با اعلام اینکه در سال گذشته۱۵ مسکن محرومین با همکاری سپاه و کمیته امداد به مددجویان تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: ساخت ۶۰ مسکن محرومین در دستور کار ما قرار دارد که تاکنون ۸ مددجواز سوی کمیته امداد به ما معرفی و ساخت واحدهای آنان آغاز شده است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار