راه اندازی 35 دوربین هوشمند پایش تصویری در قائمشهر / 5 دوربین ثبت تخلف تا پایان 1400 در قائمشهر نصب می شود\

راه اندازی 35 دوربین هوشمند پایش تصویری در قائمشهر / 5 دوربین ثبت تخلف تا پایان 1400 در قائمشهر نصب می شود

  • کد خبر: 2111100939
  • چاپ
  • انتشار: 19 بهمن 1399 - 21:21

به مناسبت هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز یک شنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران 35 دوربین هوشمند پایش تصویری در شهر قائمشهر راه اندازی شد.


به گزارش استناد نیوز، شهردار قائمشهر در مراسم راه اندازی این دوربین ها گفت که این دوربین ها در میادین، تقاطع ها، نقاط پرترافیک و حساس شهر و همچنین در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نصب شده است.
عباس صالح زاده اعتبار صرف شده برای پایه دوربین، لینک کلیه دوربین ها به مرکز پایش را هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.
وی با اعلام اینکه نصب دوربین های پایش تصویری به مدیریت شهری کمک بسزایی می کند ، گفت : پایش تصویری در راستای کمک به ترافیک ، آبگرفتگی ها و سیل، شناسایی پلاک خودروها موثر بوده است.
شهردار قائمشهر بیان کرد: در سطح استان مازندران بیشترین پایش تصویری در این شهر نصب و راه اندازی شده است,.

شهردار قائمشهر
صالح زاده با بیان اینکه 3 محور قائمشهر از پرترافیک ترین شهرهای کشور محسوب می شود، افزود: به دلیل کاهش تصادفات و سرعت برنامه داریم تا پایان سال 1400 پنج دوربین ثبت تخلف در سطح این شهر نصب کنیم.
وی با اعلام اینکه دوربین پایش تصویری در محورهای ساری به قائمشهر، بابل به قائمشهر، سوادکوه به قائمشهر و عبور متان کلا نصب خواهد شد، گفت: برآورد هزینه برای این تعداد پایش تصویری بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.
شهردار قائمشهر در پایان از مصوب بودجه 5 میلیارد تومانی پیشنهادی شهرداری به شورای شهر خبر داد و بیان کرد: باتوجه به اینکه این میزان مبلغ به تصویب رسیده است بنابراین در سال آینده نسبت به نصب دوربین ثبت تخلف در سایر نقاط این شهر هم اقدام خواهیم کرد.

شهردار قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار