بازگشایی 80 هزار متر حریم رودخانه سیاه رود در قائمشهر / ساخت 2 پارک منطقه ای در آینده ای نزدیک\

بازگشایی 80 هزار متر حریم رودخانه سیاه رود در قائمشهر / ساخت 2 پارک منطقه ای در آینده ای نزدیک

  • کد خبر: 2111100940
  • چاپ
  • انتشار: 20 بهمن 1399 - 15:07

همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز دوشنبه عملیات اجرایی پارک مادر آغاز و بازگشایی حریم رودخانه سیاه رود در شهرستان قائمشهر انجام شده است.

 به گزارش استناد نیوز، شهردار قائمشهر در آئین بازگشائی حریم و لایروبی بستر رودخانه سیاه رود، افزود: یکی از سیاست های شهرداری و شورای دوره پنجم؛ توسعه مناطق کمتر توسعه یافته، افزایش ارزش اقتصادی و اجتماعی برای مناطق است.

عباس صالح زاده با اعلام اینکه مهم ترین بازوی ما در بازگشایی حریم رودخانه سیاه رود همراهی، حمایت و یکپارچگی مردم بوده است، گفت: تاکنون بیش از 80 هزار متر مربع حریم رودخانه سیاه رود بازگشائی شده است.

وی افزود: برای این میزان بازگشائی و لایروبی حریم رودخانه سیاه رود 150 میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار قائمشهر

شهردار قائمشهر بیان کرد: این شهرداری در نظر دارد بعد از اتمام بازگشائی حریم رودخانه سیاه رود و پس از اخذ مصوبه شورای اسلامی، جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان و کاهش بار ترافیکی به ایجاد کنار گذر در حد فاصل پل سمنادشت و پل خیابان کارگر اقدام  نماید.

صالح زاده گفت که  برای این طرح 49 میلیارد تومان هزنیه مطالعه شده است.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه تا پایان شورای دوره پنجم در نظر داریم تا 2 پارک منطقه ای در سطح این شهر را راه اندازی کنیم، گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر عملیات اجرایی پارک مادر در فضایی به مساحت بیش از 3 هزار متر مربع آغاز شد و همچنین در آینده ای نزدیک عملیات اجرای پارک محله ای در کفشگرکلا هم به مساحت 5 هزار متر مربع آغاز خواهد شد.

شهردار قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار