افتتاح 88 طرح اشتغالزایی مددجویی در شهرستان سیمرغ / 4 واحد مسکن افتتاح شد\

افتتاح 88 طرح اشتغالزایی مددجویی در شهرستان سیمرغ / 4 واحد مسکن افتتاح شد

  • کد خبر: 2111100942
  • چاپ
  • انتشار: 20 بهمن 1399 - 20:07

88 طرح اشتغالزایی تحت پوشش کمیته امداد به مناسبت نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز دوشنبه در شهرستان سیمرغ افتتاح شد.

 

به گزارش استناد نیوز، رئیس کمیته امداد شهرستان سیمرغ با بیان اینکه 88 طرح اشتغالزایی در سطح این شهر افتتاح شده است، افزود: به صورت نمادین یک طرح اشتغالزایی گلخانه در روستای موسی کلا افتتاح شده است.

محمد اصغری با اعلام اینکه مبلغ 3 میلیارد و 770 میلیون تومان برای این طرح ها به مددجویان تسهیلات ارائه شده است، گفت که طرح های اشتغالزایی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنعتی، گلخانه ای بوده است.

وی با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 4 واحد مسکن مددجویی در روستاهای مری، نجارکلا و دیگری در منطقه شهری به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: برای ساخت این تعداد واحدهای مسکونی حدود 500 میلیون تومان از محل تسهیلات بلاعوض کمیته امداد هزینه شده است.

کمیته امداد سیمرغ

رئیس کمیته امداد شهرستان سیمرغ مساحت مجموع این واحدها را 240 متر مربع اعلام کرد.

اصغری در پایان با بیان اینکه عملیات اجرایی پنج واحد مسکن محرومین هم همزمان با دهه فجر آغاز شده است ، اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل هر یک از آنها را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد که در قالب تسهیلات ارزان قیمت و کمک های بلاعوض تامین می شود.

730 خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سیمرغ هستند.

کمیته امداد سیمرغ



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار