راهکار جدید سازمان تامین اجتماعی برای شایسته گزینی در مصاحبه استخدامی\

راهکار جدید سازمان تامین اجتماعی برای شایسته گزینی در مصاحبه استخدامی

  • کد خبر: 2111100948
  • چاپ
  • انتشار: 22 بهمن 1399 - 14:32

سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد برای جذب پرسنل جدید مورد نیاز خود بر اساس شایسته سالاری از روشی جدید در برگزاری مصاحبه استخدامی استفاده نماید

 به گزارش استناد نیوز، در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که شهریور ۹۹ برگزار شد، بیش از ۸۵ هزار نفر برای تصدی حدود ۳۶۰۰ شغل محل بایکدیگر به رقابت پرداختند.

با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر جامعه فراید برگزاری آزمون تا جذب با تاخیر مواجه شد و همچنان متقاضیان برگزیده آزمون این سازمان در انتظار انجام مصاحبه استخدامی و جذب نهایی می باشند.

یکی از نگرانی های همیشگی برگزاری مصاحبه های استخدامی اعمال نفوذ در انتخاب افراد است که امسال سازمان تامین اجتماعی برای جلوگیری از این موارد راهکار جدیدی را در نظر گرفته است، بر این اساس قرار است مصاحبه متقاضیان هر استان به استانی دیگر واگذار شود که این مصاحبه احتمالا به صورت ویدئو کنفرانس و در اداره کل تامین اجتماعی محل سکونت متقاضی انجام خواهد گرفت.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی خبرنگار استناد نیوز، هم اکنون تقسیم بندی استان ها به منظور برگزاری مصاحبه انجام و زیرساخت های لازم فراهم شده است.

برگزاری مصاحبه حضوری پس از دریافت کامل مدارک متقاضیان سه برابر ظرفیت و تطبیق آن انجام خواهد شد که به دلیل شرایط کرونایی موجود و جلوگیری از تضییع حقوق متقاضیان به درازا انجامیده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار