6 طرح عمرانی شهرداری در قائمشهر به بهره برداری رسید\

6 طرح عمرانی شهرداری در قائمشهر به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111100949
  • چاپ
  • انتشار: 22 بهمن 1399 - 16:50

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 6 طرح عمرانی  شهردرای  قائمشهر در سطح این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش استناد نیوز، شهردار قائمشهر با بیان اینکه مجتمع تجاری و خدماتی نساجی شماره یک  در زمینی به مساحت تقریبی یکهزار و ۳۲۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است، افزود: این مجتمع شامل هفت واحد تجاری و ۶ واحد خدماتی در ۲ طبقه است که به صورت مشارکت پیمانی و با سرمایه گذاری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریالی ساخته شده است. 
عباس صالح زاده کانال هدایت آب های سطحی با استفاده از لوله بتنی مسلح را از دیگر طرح  افتتاح شده در ایام الله دهه مبارک فجر معرفی کرد و گفت که این کانال یکهزار و ۲۰۰ میلی متری به طول ۷۰۰ متر در مدت چهار ماه اجرا و به بهره برداری رسیده است .

وی هزینه اجرایی این طرح را  بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

شهردار قائمشهر
صالح زاده محل جمع آوری سگ های ولگرد و غسالخانه مرکزی سازمان آرامستان های شهرداری را هم از دیگر طرح هایی معرفی کرد که در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده است.
وی با اعلام اینکه  محل جمع آوری سگ های ولگرد در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است، گفت که این طرح با هزینه ای بالغ بر  هفت میلیارد ریال سرمایه گذاری ساخته شده است.
شهردار قائمشهر افزود : غسالخانه مرکزی سازمان آرامستان های شهرداری هم در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع یا یک ساختمان ۱۵۰ متر مربعی ساخته شده که دارای ۲ حوض شست و شوی جداگانه است.
صالح زاده هزینه ساخت این غسالخانه را هم بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعلام کرد.

شهردار قائمشهر
**نصب تیر دکوراتیو در راستای زیباسازی معابر و ورودی های شهر
شهردار قائمشهر  پروژه تونل نوری 200 متری پل هوایی را منحصر به فرد ترین تونل نوری مازندران اعلام کرد و ادامه داد : هزینه ساخت این تونل یک میلیارد و 150 میلیون تومان بوده است.
وی پروژه دیگر که در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید را نصب تیرهای دکوراتیو از حد فاصل میدان طالقانی تا میدان امام اعلام کرد.
صالح زاده ضمن بیان جمع آوری تیرهای قدیمی افزود : نزدیک 3 کیلومتر از میدان امام تا پل تلار تیر دکوراتیو جدید به همت شهرداری و شورا نصب شده است.
شهردار قائمشهر هزینه نصب تیرهای دکوراتیو را 5 میلیاردو 700 میلیون تومان خواند و گفت : تاکنون 146 تیر دکوراتیونصب شده است.

شهردار قائمشهرشهردار قائمشهر
صالح زاده در پایان درخصوص نصب محور به محور، گفت : اولین محوری که نصب به پایان رسیده محور خیابان امام بوده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار