رییس جمهوری ۲ پروژه حوزه درمانی مازندران را افتتاح کرد\

رییس جمهوری ۲ پروژه حوزه درمانی مازندران را افتتاح کرد

  • کد خبر: 2111100951
  • چاپ
  • انتشار: 23 بهمن 1399 - 21:24

طرح توسعه بیمارستان ١٧ شهریور آمل و بیمارستان بوعلی ساری به عنوان ۲ پروژه ملی امروز پنجشنبه در هفدهمین آیین پویش "ره سلامت" به دستور رییس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از ایرنا ، در هفدهمین پویش "ره سلامت" امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه با حضور ویدئو کنفرانسی و به دستور رییس جمهوری طرح توسعه بیمارستان های بوعلی سینا ساری و ۱۷ شهریور آمل با اعتبار ۲هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
رییس بیمارستان ١٧ شهریور آمل در حاشیه این افتتاح در شهر آمل گفت: طرح توسعه بیمارستان ۱۷ شهریور آمل شامل یک واحد اورژانس ۲ طبقه به مساحت چهار هزارمتر مربع است.
دکتر شهرام کاشانی افزود: طرح توسعه ٧٠ تخته بیمارستان ١٧ شهریور آمل با اعتبار ٦٥٠ میلیارد از محل اعتبارات ملی تامین شد که برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: از مجموع تخت های اضافه شده ٣٨ تخت به بخش جراحی اختصاص یافته است که در بخش تازه تاسیس اورژانس بیمارستان ۱۷ شهریور مستقر شد و اکنون برای ارائه خدمات در اختیار مردم آمل قرار گرفت.
رییس بیمارستان ۱۷ شهریور آمل گفت: یکهزار متر مربع بخش تصویر برداری مجهز به ۲ دستگاه رادیولوژی و جدیدترین دستگاه سی تی اسکن با قدرت ٣٢ اسلاید که توسط بهداشت جهانی به وزارت بهداشت اهدا شد نیز در این بیمارستان و به دستور رییس جمهور به بهره برداری رسید.
کاشانی توضیح داد که این دستگاه یکی از مجهزترین دستگاه سی تی اسکن در استان مازندران و کشور است که مدت زمان پاسخگویی آن کمتر از ٣٠ ثانیه می باشد و دارای دقت بالایی است.
طرح توسعه ۱۲۰ تخت خواب بستری جدید بیمارستان بوعلی ساری مرکز استان مازندران با زیربنای هفت هزارو ۵۰۰ مترمربع شامل بخش‌های اورژانس، بستری، جراحی، بخش مراقبت‌های ویژه و اتاق‌های عمل از دیگر پروژه های درمانی بود که امروز با دستور رییس جمهور به بهره برداری رسید.
با بهره برداری طرح توسعه بیمارستان بوعلی ساری نیز برای حدود ۲۵۰ نفر شامل کادر درمان ، نیروی خدماتی و اداری اشتغال زایی شده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار