بزرگترین پایانه صادرات محصولات کشاورزی کشور در مازندران افتتاح می شود\

بزرگترین پایانه صادرات محصولات کشاورزی کشور در مازندران افتتاح می شود

  • کد خبر: 2111100967
  • چاپ
  • انتشار: 29 بهمن 1399 - 08:25

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: بزرگترین مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی کشور فردا پنج شنبه 30بهمن ماه به صورت ویدئو کنفرانسی و به دستور رئیس جمهوری افتتاح می شود.


به گزارش استناد نیوز؛ مهندس حسینقلی قوانلو با اعلام این خبر، افزود:مجموعه روماک گستر پارس، نخستین و بزرگترین پایانه صادرات محصولات کشاورزی در سطح کشور می باشد که توسط ریاست محترم جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.
وی گفت: این پایانه در شهرستان جویبار واقع شده که برای راه اندازی آن 720 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، تصریح کرد: با راه اندازی پایانه صادرات محصولات کشاورزی کشور برای 300 نفر اشتغال ایجاد می شود.
مهندس قوانلو اظهار داشت: در این مرکز که توسط بخش خصوصی و با ظرفیت سالانه 364 هزار تن ساخته شده است سورتینگ و بسته بندی میوه ، تولید جعبه کارتن، انجماد محصولات پروتئینی صورت می گیرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطر نشان کرد: با توجه حجم تولید بالای مرکبات و کیوی در شمال کشور و تولید انواع میوه در استان قطعاً با افتتاح این مجموعه که در آن از تکنولوژی های نوین و به روز ترین دستگاه ها مطابق آخرین استاندارد های بین المللی استفاده شده، شاهد حضور پررنگ تری در بازارهای جهانی خواهیم بود.
وی در پایان یادآور شد: آغاز به کار پایانه صادراتی روماک که در مساحت 31 هکتاری در شهرستان جویبار ساخته شده است روز پنج شنبه با حضور زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، مسئولین استانی و توسط ریاست محترم جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار