کاهش چشمگیر سرقت تجهیزات برق با حضور پر رنگ گشت های رضویون\
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خبر داد

کاهش چشمگیر سرقت تجهیزات برق با حضور پر رنگ گشت های رضویون

  • کد خبر: 2111101007
  • چاپ
  • انتشار: 13 اسفند 1399 - 15:39

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از کاهش چشمگیر سرقت تجهیزات برق با حضور پر رنگ گشت های رضویون خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، کیوان فرح زاد با اعلام اینکه  سرقت تجهیزات برق یکی از عمده ترین معضلات صنعت برق بوده است، گفت : سرقت علاوه بر آسیب به بیت المال تبعاتی همچون اعمال خاموشی ناخواسته به مشترکین را داشته است.
وی با اشاره به اقدامات فنی انجام گرفته توسط شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران براي كاهش سرقت ها افزود: استفاده ازكابل هاي خودنگهدار در احداث شبكه هاي جديد،  تعويض شبكه هاي سيمي قبلي و تبديل آن ها به كابل خود نگهدار ، استفاده از اسپيسر در شبكه هاي فشار ضعيف و متوسط و نصب قفل مثلثي و ايمن سازي درب پست ها و شالترها از جمله اين اقدامات بوده است.
مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با بیان اینکه دربرخی موارد در سطح منطقه شاهد سرقت تجهیزات برق در منطقه بودیم ، افزود: خوشبختانه با برگزاری جلسات و پی گیری هاي متعدد با دادستانی استان ، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و با حضور مستمر گشت های تلفیقی،سرقت تجهیزات برق به نحو چشمگیری کاهش یافته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در پایان با اعلام اینکه  اجراي طرح" برق من" و ارائه خدمات به مشتركين به صورت غيرحضوري ، در راستاي كاهش مراجعات حضوري و افزايش سرعت خدمت رساني به مردم انجام می شود، گفت که مشترکین می توانند با نصب این برنامه در تلفن همراه خود از خدمات غیرحضوری شرکت بهره مند شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار