اعضای ستاد انتخابات 1400 مازندران منصوب شدند\

اعضای ستاد انتخابات 1400 مازندران منصوب شدند

  • کد خبر: 2111101011
  • چاپ
  • انتشار: 16 اسفند 1399 - 08:11

رئیس، دبیر، اعضای اصلی و روسای کمیته های ستاد انتخابات 28 خرداد 1400 استان با صدور احکامی از سوی احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران منصوب شدند. ‎


به گزارش استناد نیوز، رئیس، دبیر، اعضای اصلی و روسای کمیته های ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین میاندوره ای پنجمین دوره انتخاب مجلس خبرگان رهبری مازندران منصوب شدند.
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با صدور حکمی حسین حسن نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس ستاد انتخابات 28 خرداد 1400 استان منصوب کرد.
حسین زادگان در حکم دیگری، رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد و مهدی محمدی، مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری را با حفظ سمت بعنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان منصوب کرد.
استاندار مازندران همچنین طی احکام جداگانه ای؛ علی شیرازی، مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات، عزت الله هاشم زاده، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی، عباس شکیبافر، مدیر کل حراست استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات، عباس مهدوی، مدیرکل روابط عمومی استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته اطلاع رسانی، ابوذر قربانی، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات و مجتبی فاطمی، مدیرکل ثبت احوال مازندران رابا حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار