چهره هایی که تنور انتخابات شورای شهر ساری را داغ خواهند کرد\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

چهره هایی که تنور انتخابات شورای شهر ساری را داغ خواهند کرد

  • کد خبر: 2111101024
  • چاپ
  • انتشار: 22 اسفند 1399 - 16:49

تنها چند روز به پایان مهلت نام نویسی انتخابات شورای شهر ششم باقی مانده و باید منتظر حضور چهره های سرشناس طی روزهای آینده در فرمانداری ساری باشیم.

به گزارش استناد نیوز، در حالی که مراحل ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر آغاز شده است اما همچنان فضای شهر و افکار مردم، رنگ و بوی انتخاباتی به خود نگرفته و متوجه این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی نمی باشد. حضور چهره های نام آشنا و محبوب شهر در ستاد انتخابات فرمانداری ساری و ورود به کارزار انتخاباتی می تواند موجب گداخته شدن تنور انتخاباتی این شهر شود.

مهندس عابدین نقیبی: یکی از چهره های جوان، متعهد و خوشنام است که از محبوبیت بالایی در شهر ساری برخوردار می باشد، مهندس نقیبی سال ها تجربه انجام پروژه های عمرانی را داشته و به واسطه ارتباط دائمی با مردم، از مشکلات و نیازهای  شهر آگاه است، با توجه به استقبالی که از احتمال حضور مهندس نقیبی در انتخابات شده است، می توان او را یکی از شانس های اصلی ورود به شورای شهر ساری در دوره ششم دانست. با توجه به دیدارهای اخیر برخی از بزرگان ساری و دعوت های صورت گرفته حضور عابدین نقیبی در انتخابات قطعی به نظر می رسد.

رضا پیوندی: چهره ای جوان و منتسب به یکی از جریان های سیاسی است، پیوندی در دوره چهارم عضو شورای شهر چهارم بود، اما در دوره پنج در انتخابات شرکت نکرد و خود را برای انتخابات مجلس آماده نمود که با سد محکم شورای نگهبان مواجه و صلاحیتش تایید نشد. رضا پیوندی در این دوره انتخابات نام نویسی کرده است.

سید محمد آقامیری: یکی دیگر از افرادی که می تواند هیجان انتخابات را در ساری افزایش دهد، محمد آقامیری عضو ادوار شورای شهر ساری است که در شورای شهر پنجم کاندیدا نشد، حضور آقامیری در این دوره از انتخابات محتمل است اما برخی مخالف آن هستند.

پرویز شعبانی: عضو علی البدل شورای شهر منحل شده ساری که سابقه عضویت در این نهاد مردمی را در دوره چهارم نیز دارد، از چهره های مطرح انتخابات 1400 است که روز گذشته باحضور در فرمانداری ساری نام نویسی نمود.

محمدی کیادهی: با سابقه ترین عضو ادوار شورای شهر ساری عزم خود را جزم کرده تا بتواند راهی شورای ششم شهر ساری شود، کیادهی تنها در دوره قبلی شورا موفق به راه یابی به پارلمان شهری نشده بود، هرچند حواشی بسیاری پیرامون محمدی کیادهی وجود دارد اما نمی توان نام او را در این لیست مطرح نکرد.

 شهرام ایرجی: یکی از کسبه بازار ساری است که با عنوان شهر آرام مدت هاست نامش به طرق مختلف در فضای شهر ساری دیده می شود و فعالیت گسترده ای برای عضویت در شورای شهر ساری دارد، باید منتظر حضور او در کارزار انتخاباتی با تبلیغاتی گسترده باشیم.

 حضور چهره های دیگری مانند احمد زیار لاریمی، حسین برزگر ولیک چالی و شاید فیض الله نفجم و سبحان بخشی نیز می تواند در افزایش حرارت انتخابات در شهر ساری موثر باشد.

 لازم به ذکر است مدت زیادی تا انتخابات شورای شهر ششم در خردادماه 1400 باقی مانده است و هر لحظه می تواند معادلات این انتخابات دستخوش تغییرات گسترده شود، با ما همراه باشید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار