اهمیت انتخابات آینده بر کسی پوشیده نیست / همه باید برای برگزاری انتخابات با مشارکت بالا تلاش کنیم\

اهمیت انتخابات آینده بر کسی پوشیده نیست / همه باید برای برگزاری انتخابات با مشارکت بالا تلاش کنیم

  • کد خبر: 2111101044
  • چاپ
  • انتشار: 08 فروردين 1400 - 17:12

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه همه باید با رویکرد و مشارکت حداکثری به انتخابات پیش رو نگاه کنیم، گفت: اهمیت انتخابات آینده بر کسی پوشیده نیست.

 

به گزارش استناد نیوز، یحی یوسف پور روز یک شنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه همه افرادی که دل در گرو نظام دارند باید در مشارکت حداکثری انتخابات پیش رو تلاش کنند، افزود: اهمیت انتخابات آینده بر کسی پوشیده نیست چرا که حضور پرشکوه ملت ایران در پای صندوق های رای تمام توطئه های دشمن را نقش برآب می کند.

وی با اعلام اینکه طبق قانون همه دستگاه های اجرایی باید امکانات خود را در اختبار مجریان و ناظران انتخابات قرار دهند، گفت که تا شاهد انتخابات با شکوه باشیم.

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در بحث بیماری کرونا طبق آمارها این شهرستان در وضعیت صعود قرار دارد، ادامه داد: همه دستگاه ها باید با حساسیت بیشتری بر بازار، اصناف، بانکها و غیره نظارت داشته باشند.

یوسف پور با اعلام اینکه دستگاه های اجرایی باید بر رعایت پروتکلهای ابلاغی نظارت بیشتری داشته باشند، گفت که باید مانع عادی انگاری شرایط کرونایی شویم تا بتوانیم این بیماری را هر چه زودتر کنترل کنیم.

کیوان مرادیان نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس در این جلسه با بیان اینکه انتخابات آینده امر مهمی است، افزود: امیدواریم در انتخابات آینده شاهد افرادی کاربلد، تازه نفس، دغدغه مند و افرادی که سطح زندگی و کابینه آنها با مردم نزدیک است را شاهد باشیم.

وی در پایان با اعلام اینکه در انتخابات در مرحله اول مشارکت حداکثری و در مرحله دوم انتخاب فردی اصلح حائز اهمیت است، گفت: حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای بار دیگر توطئه ها و نقشه های دشمن را خنثی می کند بنابراین باید بدانیم که رای مردم در انتخابات آینده بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار