حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، ایران را قوی‌تر می‌کند / مسئولان باید با تلاش جهادی درصدد رفع مشکل مردم باشند\

حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، ایران را قوی‌تر می‌کند / مسئولان باید با تلاش جهادی درصدد رفع مشکل مردم باشند

  • کد خبر: 2111101049
  • چاپ
  • انتشار: 11 فروردين 1400 - 16:30

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که رقابت‌های سیاسی نباید رفاقت‌ها و همدلی را زیر سئوال ببرد ، گفت : به طور یقین حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات ایران را قوی‌تر می‌کند.


به گزارش استناد نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری مازندران افزود : همه باید در عبادت سیاسی و اجتماعی انتخابات مشارکت کنیم.
وی بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی و تبلیغاتی توسط نامزدها تاکید کرد و بیان داشت : ایران قوی با ایستادگی مردم مقابل تحریم ها و فشار های اقتصادی به وجود آمده است و امیدواریم با حضور حداکثری در عرصه انتخابات ایرانی قوی تر را شاهد باشیم.
امام جمعه ساری گفت : امروز به یک دولت جوان وانقلابی برای قوی شدن ایران نیازمندیم و هر چه حضور مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد ، اقتدار ملی بالاتر می رود.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.
محمیدی لائینی همچنین به اهمیت عملیاتی شدن شعار تولید ، پشتیبانی ها و مانع زادایی ها اشاره کرد و توضیح داد: بررسی ها و گزارش های مختلف نشان می دهد که مطالعات و بررسی های دقیقی از موانع و مشکلات تولیدی در استان صورت گرفته است و فقط باید برای بر طرف کردن این موانع به صورت عملیاتی وارد شویم.
وی افزود : موانع تولید بعضا حقوقی و قانونی هستند که نمایندگان مجلس باید ورود پیدا کنند. بعضی از موانع ها بخشنامه های پشت سرهم و دست و پاگیری هستند که دولت باید به آن توجه کند تا تولید کننده تکلیف خودش را بداند.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : مجاری اداری برای تولید و سرمایه گذاری باید روان باشد که اکنون این فرایند در بخش هایی با مشکل مواجه است.
وی ضمن قدردانی از مسوولان دستگاه های اجرایی ، افزود : امروز هر مسئول دولتی در هر رده ای باید در صدد حل مشکلات مردم باشد و این که امروز جلسه شورای اداری با درایت استاندار در هفته نخست کاری سال جاری برگزار شد و دید و بازدید ها به صورت یکجا صورت گرفت یک نوع مدیریت است ، پس مدیران و مسئولان بدون هیچ گونه فوت وقت باید برای رضایت مردم فعالیت کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار