بزودی نصب المان برای پاسداشت دکتر ورداسبی اولین پزشک شهرستان جویبار\

بزودی نصب المان برای پاسداشت دکتر ورداسبی اولین پزشک شهرستان جویبار

  • کد خبر: 2111101060
  • چاپ
  • انتشار: 16 فروردين 1400 - 10:16

در اقدامی شایسته و پسندیده ، ساخت و  نصب المان دکتر ورداسبی  به پاس قدردانی از زحمات بیش از ۴۰ دهه این پزشک نامور در شهر جویبار آغاز شده است .

 به گزارش استناد نیوز، محسن هاتف راد یکی از بانیان این اقدام شایسته در نشست هم اندیشی که با حضور جمعی از مسئولین و فعالین رسانه ای و اجتماعی برگزار شد  بااعلام اینکه در این طرح شهرداری و شورای شهر جویبار، شرکت جویباران ، خیرین و مردم فهیم شهرستان جویبار مشارکت دارند، گفت: این پزشک نامی که در وافع نخستین پزشک شهرستان جویبار بوده بیش از ۴ دهه بصورت شبانه روزی در خدمت بیماران بوده است .

وی بیان کرد: امیدواریم باخرد جمعی یک کار زیبا و ماندگاری در شهر جویبار به ثبت برسد و این اقدام استارتی برای پاسداشت دیگر چهره های شاخص و ماندگار شهرستان باشد.

در ادامه مدیرعامل شرکت جویباران با اشاره به اینکه نصب چهره های ماندگار در سطح شهر میتواند الگویی بسیار پسندیده برای نوجوانان و جوانان باشد، گفت: شایسته است در بلوار ورزش شهر ، مجسمه های قهرمانان عرصه ورزش برای پاسداشت این عزیزان نصب شود.

علی ظاهری با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح با یک گروه مجسمه ساز به توافق رسیده ایم ، اظهار داشت: این تندیس در ابتدای بلوار دکتر ورداسبی در میدان کشتی نصب خواهد شد و برآورد ابتدایی این پروژه مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان است .

شورای شهر جویبار



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار