اختلال اینترنت و تلفن در روستا بخاطر ضعف عملکرد شرکت مخابرات/احداث پل جدید راه دسترسی اهالی روستا را کوتاهتر خواهد کرد\

اختلال اینترنت و تلفن در روستا بخاطر ضعف عملکرد شرکت مخابرات/احداث پل جدید راه دسترسی اهالی روستا را کوتاهتر خواهد کرد

  • کد خبر: 2111101061
  • چاپ
  • انتشار: 17 فروردين 1400 - 13:49

دهیارروستای مرزرود از توابع بخش رودپی جنوبی ساری تعداد خانواراین روستا را ۲۸۰ و جمعیت آن را۹۰۰ نفربیان کرد و گفت:مهمترین مشکل روستای مرزرودعملکرد بسیارضعیف شرکت مخابرات درخدمات رسانی تلفن ثابت،همراه واینترنت دراین وضعیت کرونا وآموزش فضای مجازی دانش آموزان بوده است.

 

رحیم برزگر روز سه شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با اشاره به اینکه تنها۱۰درصد ازاهالی روستا به فضای مجازی دسترسی داشته اند،افزد:یکی دیگرازمشکلات اهالی این روستا مسیرتردد۲۱کیلومتری به مرکزاستان بوده که با احداث پل جدید بر روی رودخانه تجن این مسیربرای رفت و آمد اهالی ۱۲کیلومتر کوتاهتر خواهد شد وهمچنین قیمت های زمین این منطقه با ارزش تر می شود.

وی در ادامه به اجرای ۱۰۰۰ متر طرح هادی جاده اصلی روستای مرزرود اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیشترین عملکرد دهیاری و شورای روستا بر پروژه دفع آب های سطحی بوده است  که علی رقم نبود اعتبار وبودجه ی دولتی توانستیم با پیگیری های لازم وجذب اعتبارات ، مبلغ یک میلیارد و۲۰۰میلیون تومان برای نصب دستگاه پمپاژدفع آبهای سطحی هزینه کنیم .

روستای مرزرود

دهیارروستای مرزرود ازدیگر اقدامات عمرانی انجام شده را آسفالت ۴کیلومتر ورودی  وهمچنین تمام کوچه ها اشاره کرد و اظهارداشت : حمام قدیمی این روستا بعد ازسالها احیا شده ومورد استقبال چشمگیراهالی این روستا واقع شده است.

رحیم برزگرخاطرنشان کرد:۴قطعه آبندان به مساحت ۸۰هکتاردراین روستا وجود دارد که برق رسانی به آن نیزانجام شده است ودرآمد حاصل ازاجاره بهای آن صرف هزینه های عمرانی وجاری روستا شده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن دراجرای طرح هادی مساعدت وهمکاری لازم راداشته است،افزود:باید به این نکته نیزتوجه داشته باشیم سماجت ومطالبه گری دهیاران دراجرای هرچه سریعترفعالیت های عمرانی تاثیرگزارخواهد بود‌.

وی تصریح کرد:درسال گذشته ۷ هزار متر از لوله های آب شرب روستا تعویض  و خوشبختانه مشکل کم آبی اهالی مرتفع شده است.

دهیارروستای مرزرود خاطرنشان کرد:درسال جدید یک قطعه آبندان ۳۵هکتاری با اعتباردولتی و باهمکاری جهاد کشاورزی درروستای مرزرود بازسازی می شود.

روستای مرزرود

وی درپایان ضمن تشکروقدردانی ازمسئولین، اعضای شورای مرزرود و اهالی روستا اظهار داشت: همواره شاهدیم  دهیاران سالها بدون هیچ چشم داشت ونبودسرمایه وباجان ودل درخدمت مردم روستای خود هستند اما متاسفانه برخی مواقع می بینیم‌ که دهیاران روستا به راحتی توسط اعضای شورا تغییرمی کنندکه همین مساله موجب ناراحتی وایجادمشکلات برای ادامه ی فعالیت برخی ازدهیاران شده است، لذا لازم است با تصویب قانونی از این قشر زحمت کش حمایت شود.

روستای مرزرود



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار