18 واحد صنفی متخلف در جویبار به تعزیرات حکومتی معرفی شدند\

18 واحد صنفی متخلف در جویبار به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

  • کد خبر: 2111101071
  • چاپ
  • انتشار: 22 فروردين 1400 - 12:22

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 18 واحد صنفی متخلف در این شهرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، گفت: این واحدهای صنفی بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و گران فروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

بهرام عبدالله پور روز یک شنبه در گفت و گو با استناد نیوز افزود: ارزش ریالی پرونده های واحد صنفی متخلف معرفی شده به تعزیرات 4 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

وی با اعلام اینکه از روز گذشته (شنبه) اکیپ های نظارتی بر بازار فعالیت های خود را آغاز کرده اند، گفت که با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در سطح این شهرستان رسته های (2 و 3 و 4 ) حق فعالیت نداشته و تنها گروه شغلی یک حق فعالیت دارند بنابراین از اصناف و بازار می خواهیم تا به ابلاغیه ستاد ملی کرونا احترام گذاشته و نسبت به بستن مغازه های خود اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون به 143 واحد صنفی تذکر ارسال کرده ایم، افزود: ابتدا به واحد صنفی تذکر ارائه می دهیم و در صورت مشاهده با ماموران نیروی انتظامی و شبکه بهداشت نسبت به پلمپ آنان اقدام خواهیم کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار