تصویب افزایش طرح تفصیلی بعد از 15 سال / نصب 16 دوربین مدار بسته / نیازمند سیستم جمع آوری فاضلاب هستیم\
  • رئیس شورای روستای کوتنا قائمشهر خبر داد:

تصویب افزایش طرح تفصیلی بعد از 15 سال / نصب 16 دوربین مدار بسته / نیازمند سیستم جمع آوری فاضلاب هستیم

  • کد خبر: 2111101073
  • چاپ
  • انتشار: 22 فروردين 1400 - 16:54

رئیس شورای روستای کوتنا شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه مشکل سرریز شدن فاضلاب در این روستا غیر قابل تحمل است، گفت: برای حل این معضل نیازمند سیستم جمع آوری فاضلاب هستیم.

 

رحمان اسدالله پور روز یک شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه افزایش طرح تفصیلی بافت این روستا بعد از 15 سال تصویب شد، افزود: طرح تفصیلی که از سال 96 استارت خورده بود در پایان سال 97 به اتمام رسید.

وی از بازگشایی یکهزار متر مربع از معابر اصلی روستای کوتنا خبر داد و گفت که 3 خیابان اصلی در این روستا که مسدود شده بود هم بازگشایی شدند.

رئیس شورای روستای کوتنا با اعلام اینکه در برخی از نقاط این روستا به دلیل شیب دار بودن شاهد آبهای سطحی هستیم، گفت: برای حل این مشکل هشت متر جوی و جدول در سطح این روستا احداث شد است.

اسدالله پور میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح های عمرانی را حدود 300 میلیون تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه 16 دوربین مداربسته با هزینه ایی بالغ بر 85 میلیون تومان در سطح این روستا نصب شده است، افزود: لایروبی نهر درکا با هزینه ای بالغ بر 2 میلیون تومان و شن ریزی بین مزارع هم با هزینه ایی حدود 25 میلیون تومان انجام شده است.

رئیس شورای روستا کوتنا از اقدامات اداری لایروبی آب بندان این روستا خبر داد و گفت که اولویت اصلی ما در این روستا لایروبی آب بندان است که منتظر بودجه دولتی برای عملیات اجرایی آن هستیم.

اسدالله پور با بیان اینکه کوتنا محل تردد 6 روستا است، افزود: با توجه به اینکه طرح هادی در بیشتر سطح این روستا اجرایی نشده بنابراین نیازمند اجرایی شدن این طرح با تامین اعتبارات لازم هستیم.

رئیس شورا روستا کوتنا در پایان با اعلام اینکه سیستم جمع آوری فاضلاب نیاز اصلی این روستا است، گفت: برای حل این موضوع با اداره آب و فاضلاب صحبت هایی انجام شده که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم هر چه سریعتر این طرح هم در این روستا اجرایی شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار