صلاحیت ۸۲ درصد داوطلب عضویت در شورای شهر کلاردشت تایید شد\

صلاحیت ۸۲ درصد داوطلب عضویت در شورای شهر کلاردشت تایید شد

  • کد خبر: 2111101110
  • چاپ
  • انتشار: 08 ارديبهشت 1400 - 11:52

فرماندار شهرستان کلاردشت گفت که صلاحیت ۲۷ داوطلب از مجموع ۳۳ داوطلب عضویت در شورای شهر کلاردشت تایید شد.

 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از ایرنا،کامران پولادی افزود: پس از پایان بررسی های هیات نظارت شهرستان و استان، صلاحیت ۸۲ درصد از داوطلبان شورای اسلامی شهر کلاردشت تائید شد.
وی ادامه داد: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر کلاردشت، ۳۷ نفر برای رقابت بر سر ۵ کرسی ثبت نام کردند که چهار داوطلب از ادامه حضور در انتخابات انصراف دادند. همچنین سه نفر از داوطلب شورای شهر کلاردشت در این دوره از انتخابات زن بودند که یک نفر از آنها نیز انصراف داد.
فرماندار کلاردشت تصریح کرد: پس از اخذ استعلام از مراجع قانونی برای تمامی داوطلبان، جلسات هیات اجرایی انتخابات برای بررسی صلاحیت به طور منظم تشکیل و سوابق داوطلبان به صورت دقیق و منطبق با قانون بررسی شد.
پولادی با اشاره به مشارکت ۸۲ درصدی مردم کلاردشت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و همچنین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امسال نیز با حضور اقشار مختلف مردم و استقبال شهروندان و روستائیان در پای صندوق های اخذ رای در این شهرستان شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد خواهیم بود.
انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.
شهرستان کلاردشت دارای ۵۰ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد حدود هشت هزار نفر شناور و خوش نشین هستند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار