64 درصد از داوطلبان شورای شهرهای نور تائید صلاحیت شدند\

64 درصد از داوطلبان شورای شهرهای نور تائید صلاحیت شدند

  • کد خبر: 2111101118
  • چاپ
  • انتشار: 09 ارديبهشت 1400 - 15:54

فرماندار نور گفت که صلاحیت ۷۸ داوطلب نامزدی شورای اسلامی شهرهای این شهرستان تایید شده است که معادل ۶۴ درصد از مجموع ثبت نام‌شدگان است.

 

علی شادمان روز پنجشنبه مجموع افرادی را که در ششمین دوره برای نامزدی شورای اسلامی شهرهای نور ثبت نام کرده بودند ، ۱۲۳ نفر اعلام کرد.

شهرستان نور دارای پنج نقطه شهری نور ، ایزدشهر ، چمستان ، رویان و بلده است . شورای اسلامی این شهرها دارای پنج عضو اصلی است.

فرماندار نور با اعلام این که یکی از داوطلبانی که برای نامزدی شورای شهر در این منطقه ثبت نام کرده بود ، فوت کرد ، گفت : ۴۲ نفر هم رد صلاحیت شدند و ۲ نفر نیز به خاطر نداشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز ، واجد شرایط برای ثبت نام نبودند که نامشان حدف شد.

وی همچنین گفت که هفت نفر از داوطلبانی که برای نامزدی شورای ششم شهرهای نور تایید صلاحیت شدند ، زن هستند.

شادمان اجرای فرآیند انتخابات سالم و مشارکت حداکثری را دو مقوله مهم برشمرد و افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات در واقع تأیید اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی است و مردم نیز با انتخاب هوشیارانه همچون دوره های گذشته افراد مؤثر، کاردان و صالح را برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم برگزینند.

وی بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم تاکید کرد و اظهار داشت: عوامل اجرایی انتخابات که از بین معتمدان شهرستان می باشند با تسلط بر قوانین انتخابات و انجام وظایف درست و کامل خویش نقش مهمی در برگزاری سالم این رویداد خواهند داشت.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

شهرستان نور با ۱۲۱ هزار نفر جمعیت در غرب مازندران قرار دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار