عملکرد ضعیف شورای شهر قائمشهر در دوره چهارم از یاد مردم نخواهد رفت\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

عملکرد ضعیف شورای شهر قائمشهر در دوره چهارم از یاد مردم نخواهد رفت

  • کد خبر: 2111101161
  • چاپ
  • انتشار: 26 ارديبهشت 1400 - 09:39

 نتیجه عملکرد چهار ساله شورای شهر دوره چهارم قائمشهر در انتخابات سال 96 رد صلاحیت آن ها توسط مردم مشاهده شد، اما عضویت در شورای شهر برای برخی شیرینی هایی دارد که وسوسه برانگیز است.

به گزارش استناد نیوز، عملکرد ضعیف شورای شهر چهارم قائمشهر طی سال های 1392 تا 1396 کاملا مشهود بود و میراثی که از آن سال ها بجا ماند همچنان گریبان شهر قائمشهر را گرفته است، حتی آن شورا توانایی انتخاب یک شهردار مناسب را هم از خود نشان نداد، یا بهتر بگوییم، شهرداران توانمند حاضر به کار کردن با شورایی که به دنبال ورود 1500 نیروی نزدیک خود به شهرداری و گرفتن امتیازات متعدد از آن بود، نبودند! نصب و عزل چهار شهردار در طی شورای دوره چهارم گواهی بر این موضوع است.

در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی، توسعه فضاهای سبز و حتی کوچکترین مسائل شهری شاهد نوعی انفعال در دوره چهارم شورای شهر قائمشهر بودیم که البته در شورای پنجم نیز چندان شکل و شمایل بهتری به خود نگرفت.

واژه شهر فروشی در شورای چهارم بر سر زبان ها افتاد و اکنون نیز هرچند از شدت آن کاسته شده است اما ادامه دارد، فروش تراکم و مسائل موجود در کمیسیون ماده 100 بر کسی پوشیده نیست، چطور تخلفی در ساخت بنا با پرداخت پول شکل قانونی به خود می گیرد؟

میراث شورای چهارم برای شهر قائمشهر خوش آیند نبود، ایجاد بدهی بیش از 150 میلیارد تومانی و ورود خیل عظیم نزدیکان فاقد تخصص به بدنه حجیم شهرداری موجب سنگینی کفه ترازوی بودجه های جاری شهرداری در مقابل بودجه های عمرانی شد.

آنچه گفته شد یادآوری اتفاقاتی بود که در طی چهار سال بر سر شهر قائمشهر آمد، دلیل این تجدید خاطره نیز سودای عضویت اعضای شورای چهارم شهر قائمشهر در شورای ششم است، هرچند تعدادی از اعضای آن شورا توسط دستگاه های نظارتی رد صلاحیت شده اند، اما برخی نیز به هر ترتیب موفق به اخذ تاییدیه شده و اکنون با شعارهای عوام فریبانه قصد جلب افکار عمومی مردمی را دارند که یکبار در سال 96 از آن ها اعلام برائت نمودند.

مردم وعده های به عمل نپیوسته در شوراهای گذشته را به یاد خواهند آورد و در انتخابات پیش رو سره را از ناسره تشخیص خواهند داد، اعضای محترم شوراهای چهارم و پنجمی که قصد ورود به شورای ششم در شهر قائمشهر را دارند کاری دشوار در پیش خواهند داشت، هرچند در یک شورا رای اکثریت به تصویب می رسد و برخی از اعضای توانمند نیز ممکن است در جمع شورا نتوانند نظرات درست خود را به تصویب برسانند، در این راه رسانه های بیدار در شفاف سازی عملکرد اعضای شوراهای گذشته به مردم کمک خواهند کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار