کشف سرقت در مازندران 31 درصد افزایش یافت\

کشف سرقت در مازندران 31 درصد افزایش یافت

  • کد خبر: 2111101181
  • چاپ
  • انتشار: 03 خرداد 1400 - 14:16

رییس پلیس پیشگیری مازندران گفت: در 2 ماه گذشته کشف انواع سرقت ها در حوزه کلانتری ها و پاسگاه های این استان 31 درصد بوده است.


به گزارش استناد نیوز؛ سرهنگ سید محسن جعفری روز دوشنبه در تشریح این خبر، افزود: در دو ماهه نخست امسال با اجرای انواع طرح‌های امنیتی بویژه طرح امنیت محله محور، شاهد افزایش ۳۱ درصدی کشف سرقت در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل توسط ماموران کلانتری و پاسگاه‌ها و همچنین یگان امداد در سطح استان بوده ایم.
او افزود: از مجموع سرقت‌های کشف شده در استان از آغاز سال جاری تاکنون، ۵۵ درصد آن مربوط به حوزه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بوده که نشان دهنده ارتقاء عملکرد پلیس پیشگیری با هم افزایی واحد‌های انتظامی است.
رییس پلیس پیشگیری مازندران در ادامه به کاهش ۵ درصدی سرقت منزل اشاره کرد و افزود: این افزایش کشفیات درحالی است که با تمهیدات امنیتی، استفاده از دوربین‌های مداربسته و همچنین آموزش شهروندان در دو ماهه نخست امسال سرقت خودرو ۱۹ درصد، سرقت احشام ۲۴ درصد و سرقت اماکن دولتی ۳۱ درصد کاهش داشته است.
سرهنگ جعفری وقوع اکثر سرقت‌ها را بی‌توجهی مالباختگان در نگهداری و عدم به کارگیری تجهیزات ایمنی بر شمرد و پیشگیری را مهمترین و کاربردی‌ترین راه مقابله با سرقت‌ها دانست و بر مشارکت نهاد‌ها و مردم با پلیس در مبارزه با جرم سرقت تاکید کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار