پوسترهای کاندیداها به در و دیوار شهر چسبید / عابدین نقیبی تنها کاندیدای مطرح ساری که به شهر خسارت نزد!\

پوسترهای کاندیداها به در و دیوار شهر چسبید / عابدین نقیبی تنها کاندیدای مطرح ساری که به شهر خسارت نزد!

  • کد خبر: 2111101210
  • چاپ
  • انتشار: 20 خرداد 1400 - 23:02

چندین میلیارد تومان هزینه ای است که از جیب مردم شهر ساری برای پاک کردن آثار تبلیغات کاندیداها از در، دیوار و اموال شهر و مردم باید پرداخت شود، کاندیداهایی که منافع مردم و شهر را فدای منافع شخصی می کنند!

به گزارش استناد نیوز، روز اول از مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شورای شهر  در ساری به پایان رسید، متاسفانه چیزی که در این روز جلب توجه می کرد، تخریب چهره و خسارت به در و دیوار شهر و خانه های مردم با چسباندن پوسترهای کاندیداهایی بود که عمدتا با شعارهای زیبا و در جهت خدمت به مردم ساری وارد رقابت انتخاباتی شده اند!

شاید چند ده میلیارد تومان از منابع مالی شهر که از عوارض مردمی تامین می شود باید صرف پاک کردن آثار تخریب این کاندیداها از پیکره شهر نمود تا به سیمای روز قبل از تبلیغات انتخاباتی برگردیم! آیا از کاندیداهایی که در زمان تبلیغات انتخاباتی و پیش از ورود به پارلمان شهری منافع شهر و مردم را فدای منافع شخصی می نمایند، می توان انتظار داشت در شورا برای منافع مردم بر روی منافع خود پای بگذارند؟

در این هیاهوی تبلیغاتی شاید تنها کاندیدای مطرحی که از چسباندن پوسترهای تبلیغاتی در مکان های ممنوعه خودداری کرد، عابدین نقیبی بود که از چهره های شاخص و از شانس های اصلی انتخابات پیش رو در ساری به حساب می آید.

خبرنگار استناد طی تماسی دلیل این موضوع را جویا شد که عابدین نقیبی در پاسخ گفت: ما از ابتدا گفتیم در انتخابات شعار نمیدهیم و در عمل باید به مردم ثابت کنیم که قصد خدمت داریم، امروز اگر پوسترهای تبلیغاتی من را بر در و دیوار شهر نمی بینید در راستای همین طرز فکری است که با آن وارد کارزار انتخابات شده ام و اگر جز این عمل می کردم نشان دهنده عدم صداقت بنده با مردم بود.

این کاندیدای شورای ششم شهر ساری در ادامه گفت: از تمام اعضای ستاد خواسته ام از هرگونه تبلیغاتی که به شهر و یا مردم ممکن است صدمه بزند پرهیز کنید و امشب هم در افتتاحیه ستاد خود به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا و حفظ سلامت مردم عزیز شهر، مراسم کوتاهی در فضای باز برگزار کردیم که مورد اقبال نیز قرار گرفت، مردم فهیم شهر ساری قطعا خدمتگذاران خود را از رفتارشان در همین ایام خواهند شناخت و ورود به شورای شهر به هر قیمتی برای بنده ارزشمند نخواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار