بررسی شانس پیروزی کاندیداهای مطرح انتخابات شورای شهر قائمشهر / قسمت اول\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

بررسی شانس پیروزی کاندیداهای مطرح انتخابات شورای شهر قائمشهر / قسمت اول

  • کد خبر: 2111101211
  • چاپ
  • انتشار: 22 خرداد 1400 - 10:10

در این نوشته قصد داریم به دور از هیاهوی رسانه ای احتمال رای آوری تعدادی از کاندیداهای مطرح انتخابات شورای شهر دوره ششم قائمشهر را بررسی کنیم.

به گزارش استناد نیوز، تنها چند روز تا روز 28 خرداد و آغاز فرآیند رای گیری انتخابات شورای شهر ششم باقی مانده است و ترکیب کاندیداهای دارای اقبال بیشتر در بین مردم درحال روشن شدن است.، هرچند هرگز نمی توان برآورد دقیقی از آرای مردمی در انتخابات داشت، ضمن اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات نیز در نتایج نهایی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

نصرالله دریابیگی: یکی از چهره های باتجربه با سابقه چهار دوره عضویت در شورای شهر قائمشهر، دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران که در دوره های گذشته نیز جامعه کارگری را در شورای شهر نمایندگی می نمود. دریابیگی از سبد رای ثابتی برخوردار است که عمده آن را کارگران تشکیل می دهند و با توجه به اقدامات موثری که در خانه کارگر برای این قشر انجام شده است در انتخابات دوره ششم نیز می توان برای نصرالله دریابیگی شانس بالایی متصور بود.

ایمان پویامهر: عضو دوره پنجم شورای شهر قائمشهر، از چهره هایی موثر شورا که به دور از حواشی به وظایف خود در پارلمان شهری پرداخت، ایمان پویامهر فرزند شهید و مورد حمایت قاطع خانواده شهدای قائمشهر می باشد و با توجه به عملکردی که در شورای پنجم و در فرمانداری قائمشهر داشته است، می تواند باز هم رای اعتماد مردم را بدست آورد.

بهنام طیبی: از چهره های ورزشی که در انتخابات شورای شهر دوره چهارم مورد حمایت جامعه ورزش قرار گرفته بود و با رای قاطع به عنوان نفر اول وارد شورا شد، اما عملکرد طیبی در شورای  چهارم انتقاد جامعه ورزش و حامیانش را در پی داشت تا جایی که در انتخابات شورای پنجم با ریزش شدید آرا به جایگاه پانزدهم سقوط کرد، به نظر نمی رسد در این دوره هم تغییری در سبد رای او شاهد باشیم.

احسان اسماعیلی نجار: عضو شوراهای چهارم و پنجم قائمشهر که قصد دارد وارد شورای ششم نیز شود، وی از جوان ترین چهره های شورای شهر قائمشهر بود که دو بار فرصت حضور در شورا را به دست آورد، انفعال و عملکرد نچندان مطلوب اسماعیلی در شورای شهر مورد نقد بسیاری قرار دارد و برخی از حامیان همیشگی او در این دوره به سمت دیگر کاندیداها جذب شده اند، با این حال اسماعیلی نیز یکی از شانس های این دوره به حساب می آید.

جعفر احمدی گرجی: یکی از افراد پرحاشیه شورای دوره چهارم قائمشهر که در انتخابات دوره پنجم با شکست مواجه شد، موضع گیری های جنجالی احمدی با چهره آروم او در تضاد است و این تضاد شاید به مذاق مردم خوش نیاید و در انتخابات نیز به ضررش تمام شود، البته احمدی طرفداران خاص خود را دارد و همواره یکی از شانس های انتخابات خواهد بود.

علی خداشناس: رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران قائمشهر نیز از چهره های مورد حمایت خانواده های شهدا و طیفی از افراد حاضر در پای صندوق های رای است که در صورت مشارکت پایین در انتخابات می تواند امیدوار به حضور در شورای ششم باشد.

مفید اسماعیلی: از چهره های فرهنگی شهر قائمشهر که هواداران خاصی دارد که در هر صورت در پای صندوق های رای حاضر و از او حمایت خواهند کرد، احتمال پیروزیمفید  اسماعیلی در انتخابات نیز در گرو میزان مشارکت مردم است.

در روزهای آینده به بررسی شانس موفقیت دیگر کاندیداهای مطرح انتخابات شورای شهر دوره ششم قائمشهر خواهیم پرداخت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار