کشف 202 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در مازندران\

کشف 202 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در مازندران

  • کد خبر: 2111101213
  • چاپ
  • انتشار: 22 خرداد 1400 - 13:00

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از کشف و ضبط 202 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از ابتدای سال جاری خبر داد.

 

به گزارش استناد نیوز، مهندس سید کاظم حسینی کارنامی  گفت : استفاده و بکارگیری غیرمجاز دستگاه‌های ماینر برای استخراج رمزارز ظرف یک سال اخیر خساراتی را به شبکه توزیع استان وارد کرده است .

وی ادامه داد :  از ابتدای سال جاری تاکنون 202 دستگاه ماینر غیرمجاز از 21 مرکز غیرقانونی استخراج رمزارز توسط همکاران و مسئولین تست و بازرسی استان و امورهای توزیع برق با هماهنگی مسئولین قضایی و با همکاری ماموران انتظامی در نقاط مختلف مازندران کشف و ضبط شده است که مبلغی بیش از 4 میلیارد ريال بهای انرژی بابت جریمه این دسته از مشرکین صادر شده است.

حسینی کارنامی افزود: سال گذشته  با وجود تمامی مشکلات نزدیک به 18 هزار کنتور معیوب در این شرکت تعویض شده است و میزان انرژی معادل 14 میلیون کیلووات ساعت از این محل به مجموع فروش انرژی شرکت اضافه شده است.

وی گفت: به منظور مقابله با پدیده شوم برق های غیرمجاز و با استفاده از روش های مختلف کنترل مصارف مشترکین تعداد 853 مشترک دارای تخلف در استفاده از انرژی برق شناسایی و مطابق دستورالعمل های موجود با آنها برخورد صورت گرفته است

حسینی کارنامی خاطرنشان کرد : با وجود ارائه دستورالعمل واگذاری انشعاب برق به صورت قانونی برای این دسته از مشترکین متاسفانه برخی افراد سودجو به صورت غیرقانونی اقدام به فعالیت دراین زمینه می نمایند که باعث افزایش مصرف و بروز مشکلات فراوان در کنترل بار مشترکین و در شرایط بحرانی بروز خاموشی های ناخواسته می شود . به همین منظور این شرکت طی قرادادی اقدام به انجام فرآیند شناسایی این دسته از افراد با جدیدترین روش ها در حوزه داده کاوی نموده است



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار