اوج بی قانونی کاندیداهای انتخابات شورای شهر در قائمشهر / منافع شهر و مردم فدای منافع شخصی برخی کاندیداها\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

اوج بی قانونی کاندیداهای انتخابات شورای شهر در قائمشهر / منافع شهر و مردم فدای منافع شخصی برخی کاندیداها

  • کد خبر: 2111101219
  • چاپ
  • انتشار: 23 خرداد 1400 - 22:13

اوج بی قانونی برخی از کاندیداهای شورای شهر را در این روزهای تبلیغاتی قائمشهر درحالی شاهد هستیم که قائمشهر از نظر کرونایی در وضعیت نارنجی و بدتر از وضعیت شهرهای همسایه قرار دارد.

به گزارش استناد نیوز، در شب های پایانی تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر قرار داریم و علیرغم تمام هشدارها و اخطارهایی که در خصوص نحوه تبلیغات و رعایت پروتکل های بهداشتی داده می شد، شاهد به سخره گرفتن قانون توسط قانونگذاران آینده شهر هستیم!

ستاد ملی مبارزه با کرونا و رئیس ستاد انتخابات استان مازندران، ضمن ممنوعیت راه اندازی کارناوال های انتخاباتی کاندیداها، تجمع بیش از 20 نفر را در شهرهای نارنجی ممنوع اعلام کرده اند و طبق دستورالعمل ستادهای کاندیداها در برابر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی هواداران خود مسئولیت دارند، اما متاسفانه در میدان عمل شاهد وضعیتی تاسف بار در شهری با وضعیت نارنجی کرونایی هستیم.

برخی از کاندیداهای مطرح شورای شهر قائمشهر در رقابتی برای ایجاد ازدحام جمعیت در مقابل ستادهای خود و جلب توجه بیشتر، اقدام به راه اندازی کارناوال، پخش آهنگ های غیر مجاز اونور آبی و آتش بازی کرده اند که ضمن ایجاد مزاحمت های بسیار برای مردم ساکن در هسته مرکزی شهر قائمشهر، سلامت مردم و شهر را از نظر شیوع احتمالی ویروس کرونا به مخاطره می اندازند، گویی کرونایی که بارها مغازه ها و کسب و کار مردم همین شهر را به تعطیلی کشانده است اصلا وجود خارجی ندارد! در شرایط عادی عاری از کرونا ایجاد شور و نشاط در جامعه در این ایام بسیار مورد اقبال همگان قرار می گرفت اما امروز شرایط کاملا متفاوت است.

صدای بلندگوی ستاد کاندیداها چند روزیست خواب را بر چشمان ساکنین مناطق مرکزی قائمشهر حرام کرده است، ساکنینی که در میان آنها، بیمار، سالمند، کودک و... قرار دارند و موجب گلایه های بسیار شده است.

اعمال کاندیداها در این روزها که اینگونه خواسته و ناخواسته سلامت شهر و آسایش و آرامش مردم را تهدید می کنند با شعار خدمتگذاری آنها منافات بسیار دارد! آیا چنین کاندیداهایی با هدف خدمت به همین مردم قصد ورود به شورای شهر را دارند؟!

شورای شهر قائمشهر انتخابات تبلیغ

تبلیغات کاندیداهای قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار