عابدین نقیبی مرد اخلاق انتخابات شورای شهر ساری و مورد اقبال عمومی مردم\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

عابدین نقیبی مرد اخلاق انتخابات شورای شهر ساری و مورد اقبال عمومی مردم

  • کد خبر: 2111101228
  • چاپ
  • انتشار: 26 خرداد 1400 - 00:14

مهندس عابدین نقیبی را می توان تنها کاندیدای مطرح و محبوب انتخابات شورای شهر ساری نامید که با قانون مداری در تبلیغات انتخاباتی، در وارد آوردن خسارت چندین میلیاردی به بیت المال و اموال مردم نقشی نداشته است.

به گزارش استناد نیوز، تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر در ساری با انواع قانون شکنی ها و بداخلاقی هایی همراه بوده است که در آن کاندیداهایی که خدمت به مردم و شهر را در شعارهای خود عنوان می کردند به روش های مختلف به شهر و مردم ساری خسارت وارد آوردند و منافع شهر را فدای منافع خود نمودند.

از نصب پوسترهای تبلیغاتی در سایزهای نامتعارف و خارج از چهارچوب قانون بر در و دیوار شهر و خانه های مردم، بیت المال شهری و حتی دار و درخت های شهر تا مزاحمت های فراوان با ایجاد آتش بازی و ایجاد آلودگی های صوتی نامتعارف یک ستاد انتخاباتی و...

اما در این میان شاید بتوان به جرئت گفت: تنها کاندیدای مطرح انتخابات ساری که در بررسی های میدانی هیچگونه پوستری بر پیکره شهر نچسباند و به بیت المال و اموال مردم خسارت وارد نکرد، مهندس عابدین نقیبی بود.

شاید یکی از دلایل محبوبیت این چهره جوان و شناخته شده در بین مردم شهر ساری همین اخلاق مداری و مردم داری و همچنین عدم تفاوت در گفتار و رفتار او باشد که هر شهروندی با اولین برخورد به روشنی آن را حس خواهد کرد.

عابدین نقیبی با کد انتخاباتی 715 را باید مرد اخلاق شب های تبلیغات انتخابات شورای شهر ساری نامید که از بخت های اصلی تکیه به یکی از کرسی های شورای شهر می باشد و بسیاری از تحلیل گران انتخابات ساری رای او را بالا برآورد می کنند.

عابدین نقیبی در روزها و شب هایی که رقبای انتخاباتی اش درحال چسباندن عکس های روتوش کرده خود در شهر و تحمیل خسارت چندین میلیارد به شهر و مردم در جهت دستیابی به منافع شخصی بودند در نشست های تخصصی و از طریق فضای مجازی به اعلام برنامه های خود برای توسعه شهر پرداخت و این تفاوت او با سایر کاندیداهاست که مورد اقبال مردم ساری قرار گرفته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار