منتخبین ششمین دوره شورای شهر فریدونکنار معرفی شدند\

منتخبین ششمین دوره شورای شهر فریدونکنار معرفی شدند

  • کد خبر: 2111101249
  • چاپ
  • انتشار: 30 خرداد 1400 - 11:21

فرماندار فریدونکنار گفت که منتخبین ششمین دوره شورای شهر فریدونکنار معرفی شدند.

 

به گزارش استناد نیوز، محمدمهدی نصیری روز یکشنبه با اشاره به مشارکت بیش از ۵۸ درصدی جمعیت واجد شرایط این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: حدود ۴۴ هزار نفر در فریدونکنار شرایط شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد را داشتند که ۵۸.۲ درصد از این افراد پای صندوق‌های اخذ رأی رفتند. اما میزان مشارکت برای انتخابات شورای شهر فریدونکنار ۵۳ درصد بود.

وی افزود: شهروندان فریدونکنار در انتخابات روز جمعه محمود شمسی‌کیخواه با ۳ هزار و ۹۶۴ رأی، حسن ذاکری با ۳ هزار و ۳۴۴ رأی، سید حسین میرمرادی با ۳ هزار و ۴۵ رأی، رضا جانعلی‌پور با ۲ هزار و ۹۳۱ رأی و علیرضا عباسی با ۲ هزار و ۹۲۵ رأی را به ساختمان شورای شهر در دوره ششم فرستادند که نسبت به دوره پنجم تغییر صد در صدی اعضای شورای شهر را نشان می دهد.

به گفته فرماندار فریدونکنار، زهرا سعیدی با ۲ هزار و ۶۲۱ رأی، محمد آزادی با ۲ هزار و ۱۸۴ رأی و علی داغمه‌چی با ۲ هزار و ۶۱ رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

نصیری درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان نیز گفت: طبق شمارش و تجمیع آراء دریافت شده از ۷۲ شعبه اخذ رأی سراسر شهرستان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ۱۸ هزار و ۱۸۷ رأی، محسن رضایی میرقائد یکهزار و ۶۳۶ رأی، عبدالناصر همتی یکهزار و ۴۶۸ رأی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۷۹۵ رأی از مردم فریدونکنار کسب کردند.

برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز محمدحسن گلی شیردار ۸ هزار و ۴۳۵ رأی از شعب اخذ شهرستان فریدونکنار کسب کرد و سیدصادق پیشنمازی ۷ هزار و ۸۶۵ رأی به دست آورد.

۴۱ شعبه اخذ رأی ثابت شهری، یک شعبه سیار شهری و ۳۰ شعبه اخذ رأی در روستاهای فریدونکنار برای انتخابات ۲۸ خرداد تدارک دیده شد.

شهرستان فریدونکنار دارای یک شهر و دو بخش مرکزی و دهفری است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار