پروژه زباله سوز ساری و وعده هایی که محقق نشد / عزمی برای حل مشکل مردم چهاردانگه وجود ندارد\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

پروژه زباله سوز ساری و وعده هایی که محقق نشد / عزمی برای حل مشکل مردم چهاردانگه وجود ندارد

  • کد خبر: 2111101287
  • چاپ
  • انتشار: 15 تیر 1400 - 10:01

اخبار متعدد از سرنوشت پروژه زباله سوز ساری و احتمال بازگشت اعتبار ملی این پروژه به اعتبار خزانه بهانه ای شد تا برخی وعده های مسئولین در این زمینه را یادآور شویم.

به گزارش استناد نیوز، پروژه زباله سوز ساری نقطه امیدی بود برای مردم چهاردانگه ساری و حل مشکل پسماند شهرستان و شهرهای اطراف که در سایه بی تفاوتی و بی تدبیری مسئولین، با گذشت بیش از 12 سال به نتیجه نرسیده است.

در یک سال اخیر اخبار زیادی از این زباله سوز مخابره شد از بازدید معاون رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم تا وعده افتتاح قطعی تا پایان سال 99 و سپس بهار سال 1400، وعده هایی که یک به یک به فراموشی سپرده می شوند.

استاندار فعلی مازندران که همواره یکی از مهمترین اولویت های خود را حل معضل پسماند و کمک به محیط زیست استان عنوان می کرد نیز در عمل کاری از پیش نبرد و در ماه های پایانی دولت و فعالیتش در سمت استاندار مازندران نمی توان امید چندانی برای تغییر رویه چند ساله متصور بود، هرچند وعده افتتاح زباله سوز تا پایان زمان دولت آخرین وعده ای است که سر داده شد.

مجموعه مدیریت شهر ساری نیز که در یک سال گذشته دستخوش تغییرات متعدد بود و عمر شهرداران ساری به عمل به وعده هایشان نرسید!

حتی پای رئیس سازمان بازرسی کل کشور هم به این پروژه باز شد و وعده تکمیل شش ماهه پروزه در اسفندماه سال 99 از این مقام عالی نظارتی داده شد.

اما شاید افکار عمومی مردم از نمایندگان مجلس یازدهم که عنوان انقلابی را یدک می کشند انتظار بیشتری داشت، علی بابایی کارنامی در گفتگویی تصویری با استناد نیوز در شهریور سال 99، قول افتتاح پروژه حداکثر تا پایان سال 99 را داده بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در آن گفتگو ضمن اشاره به مظلومیت 15 ساله مردم چهاردانگه در این زمینه گفت: با وجود تامین منابع مالی پروژه اگر تا پایان سال 99 به افتتاح نرسد همراه مردم خواهم بود و یک لحظه را  تحمل نخواهم کرد.

اکنون که در تیرماه سال 1400 قرار داریم اخبار نگران کننده ای مبنی بر بازگشت اعتبار 50 میلیارد تومانی اختصاص یافته به پروژه زباله سوز ساری از سفر محمدباقر نوبخت، به خزانه شنیده می شود، اخباری که بر بی تدبیری مسئولین استان و شهرستان حکایت دارد و شاهد سکوت نمایندگان محترم مجلس در این زمینه هستیم.

انتظار می رود نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی بخصوص نمایندگان حوزه انتخابیه ساری و میاندورود شفاف با مردم سخن و از کم کاری های صورت گرفته و مشکلات سر راه این پروژه مهم پرده بردارند.

نیروگاه زباله سوز ساری باید تا اسفندماه افتتاح شود/ در خصوص معضل چهاردانگه خیلی ها باید تاوان دهند + ویدئو



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار