وضعیت نارنجی کرونا جمعه بازار جویبار را تعطیل کرد\

وضعیت نارنجی کرونا جمعه بازار جویبار را تعطیل کرد

  • کد خبر: 2111101290
  • چاپ
  • انتشار: 17 تیر 1400 - 16:50

قرار گرفتن مازندران در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی و پاک شدن رنگ زرد از این استان سبب شده است تا جمعه بازار جویبار به عنوان قدیمی‌ترین بازار سنتی مازندران یک هفته پس از بازگشایی بار دیگر تعطیل شود.

 

به گزارش استناد نیوز، فعالیت جمعه بازار جویبار که با آغاز شیوع ویروس کرونا از اسفند سال ۹۸ تعطیل شده بود، برای نخستین بار در دوران کرونایی جمعه گذشته ۱۱ تیر ماه جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد و قرار بود دستکم برای دو هفته ادامه یابد تا تصمیم گیری نهایی در باره سرنوشت آن اتخاذ گردد ، اما امروز شهرداری جویبار اعلام کرد که این بازار جمعه هفته جاری باز نخواهد بود و تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود.

شهردار جویبار روز پنج شنبه ، گفت : با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی که به شهرستان جویبار بازگشته است و همچنین بخشی از شهرستان های مازندران وضعیت قرمز کرونایی دارند ، جمعه بازار را تعطیل کردیم تا باعث شیوع بیشتر کرونا نشویم.

همت محمدنژاد افزود : به منظور جلوگیری از هرگونه کسب و کار در این بازار برای روز جمعه ۱۸ تیر ماه ، امروز با نصب بیلبورد در سطح شهر جویبار و همچنین ارسال پیامک به اصناف و بازاریان در حال اطلاع رسانی هستیم.

وی با اعلام اینکه باز شدن جمعه بازار در هفته های آتی به شرایط کرونایی بستگی دارد ، گفت که در صورت شرایط عادی این بازار مجددا باز خواهد شد اما در این شرایط حفظ جان مردم برای بسیار حائز اهمیت تر از کسب و کار است.

شهردار جویبار با بیان اینکه در هفته گذشته و به منظور باز نگه داشتن جمعه بازار جویبار انرژی زیادی از نیروهای شهرداری گرفته شده بود ، افزود: نیروهای شهرداری به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی شیوه نامه را به اصناف و بازاریان آموزش داده بودند و خوشبختانه با این که بازار پس از یک سال و نیم شروع به کار کرد و تجربه کارکردن در دوران کرونایی را نداشت ، ولی سطح رعایت پروتکل های بهداشتی رضایت بخش بود و مشکل خاصی نداشتیم مگر این که نیروهای شهرداری تمام توانشان را به کار گرفته بودند تا اجازه ندهند پروتکل های بهداشتی مورد بی توجهی قرار گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار