ضعیفی برق و کمبود آب شرب مشکل چندین ساله روستای آزادبن در جویبار\

ضعیفی برق و کمبود آب شرب مشکل چندین ساله روستای آزادبن در جویبار

  • کد خبر: 2111101308
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1400 - 15:00

دهیار روستای آزادبن از توابع بخش مرکزی جویبار مهم ترین مشکلات روستای آزادبن را ضعیفی برق و کمبود آب شرب، سرقت سیم های برق و بیکاری جوانان بیان کرد و گفت: سالهاست که اهالی این روستا درگیر این مشکلات هستند و از بخشدار مرکزی و فرماندار و مسئولین تقاضا داریم هر چه سریعتر به این مشکلات رسیدگی کنند.

 

همت ذبیحی آزادبنی روز چهارشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه در سال 97 فاز نخست طرح هادی به طول 800 متر و با اعتبار 950 میلیون تومان انجام شده است، افزود: از این اعتبار 500 میلیون تومان آن از محل اعتبارات دولتی و مابقی آن توسط اهالی، شورا و دهیاری روستای آزادبن تامین شده است.

وی با اعلام اینکه فاز دوم طرح هادی به طول 500 متر و اعتبار 600 میلیون تومان انجام شده است، گفت: در آینده ای نزدیک فاز انتهایی این طرح با هماهنگی بنیاد مسکن آغاز خواهد شد.

دهیار روستای آزادبن ساخت ساختمان پایگاه مقاومت بسیج در 2 طبقه از دیگر اقدامات شورا و دهیاری روستای آزادبن اعلام کرد و افزود: ساخت خانه عالم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و به زودی شاهد افتتاح این طرح در روستا خواهیم بود.

ذبیحی مهم ترین مشکلات روستای آزادبن را ضعیفی برق و کمبود آب شرب، سرقت سیم های برق و بیکاری جوانان بیان کرد و گفت: سالهاست که اهالی این روستا درگیر این مشکلات هستند و از بخشدار مرکزی و فرماندار و مسئولین تقاضا داریم هر چه سریعتر به این مشکلات رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه از سوی بنیاد مسکن و با اعتبار دولتی 200 میلیون تومان برای دفع آبهای سطحی روستای آزادبن انجام شد، افزود: با لوله گذاری به طول 100 متر خوشبختانه بخشی از آبگرفتگی روستا برطرف شده است و در حال حاضر پیگیر اعتبار جدید برای ادامه این پروژه هستیم.

دهیار روستای آزادبن در پایان جمعیت روستا را 750 با 210 خانوار بیان کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار