مراجعه سرپایی بیماران قائمشهری در پیک پنجم افزایشی شد/ جشن تولد به سبک کرونا\

مراجعه سرپایی بیماران قائمشهری در پیک پنجم افزایشی شد/ جشن تولد به سبک کرونا

  • کد خبر: 2111101309
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1400 - 15:18

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه روند مراجعات سرپایی به بیمارستان های این شهرستان افزایشی شده است، گفت: در روز گذشته 630 بیمار سرپایی به بیمارستان رازی و ولیعصر قائمشهر مراجعه کرده اند که این میزان مراجعه به نسبت پیک های گذشته بیش از حد بوده است.

 

دکتر محمد گران روز چهارشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه در پیک پنجم شاهد این میزان مراجعه سرپایی به بیمارستان های این شهرستان بوده ایم، افزود: تا هنگامی که مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، شاهد روند افزایش بیماران کرونایی در بیمارستان های این شهرستان هستیم.

وی از بازگشایی همچنان بازارهای هفتگی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی گلایه کرد و گفت که وجود همین بازارها بر روند افزایش بستری بیماران کرونایی در این شهرستان بسیار تاثیر گذار بوده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر، بیان کرد: در حالی که در ستاد مصوبه ملی کرونا تاکید شده بود که در وضعیت قرمز کرونایی، این بازارها نباید فعالیتی داشته باشند.

دکتر گران با بیان اینکه هم اکنون 161 بیمار کرونایی در بیمارستان های رازی و ولیعصر قائمشهر بستری هستند، افزود: این درحالی است که در دو روز گذشته 133 بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری بودند.

وی با اعلام اینکه روند بستری بیماران کرونایی در این شهرستان افزایشی شده است، گفت: در روز گذشته 33 بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری بودند.

جشن تولد به سبک کرونا در قائمشهر

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در روز گذشته یک خانواده چهار نفره به دلیل حضور در جشن تولد به کرونا مبتلا شده بودند، افزود: باتوجه به اینکه روند بستری بیماران کرونایی در این شهرستان افزایشی شده است بنابراین از مردم می خواهیم تا برای حفظ سلامتی خود از رفتن به دورهمی ها جلوگیری و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر گران در پایان با اشاره به اینکه ما تنها می توانیم جلوی بازگشایی تالارها را بگیریم، گفت که از ابتدای وضعیت قرمز کرونایی تاکنون 14 تالار به دلیل باز بودن به دادستانی معرفی کرده ایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار