کت استانداری مازندران بر تن حسین زادگان گشاد بود\
  • یادداشت مدیرمسئول استناد نیوز؛

کت استانداری مازندران بر تن حسین زادگان گشاد بود

  • کد خبر: 2111101318
  • چاپ
  • انتشار: 26 تیر 1400 - 16:59

سامان سوهانیان؛ از منظر سیاسی همواره اصلاح طلبان به مهره سوزی شهره بوده اند و اینبار این کار را در استان مازندران با پوشاندن قبای گشاد استانداری بر تن مجید حسین زادگان انجام دادند.

یادداشت  مدیرمسئول استناد نیوز؛ علیرغم تمام انتقاداتی که به حسین زادگان در جایگاه استانداری مازندران داشته و طی چندماه باقی مانده از دولت خواهم داشت، شخصیت حاج مجید را به عنوان یک انسان دوست دارم!

زمانی که در آذرماه سال 97  از نظر برخی همکاران رسانه ای و سیاسیون همای سعادت بر شانه های حسین زادگان نشست و او به عنوان بیست و سومین استاندار، سکان هدایت استانداری مازندران را بر عهده گرفت بر این نظر بودم که این جغدی شوم بود که حسین زادگان را به این جایگاه رساند تا شاهد سوختن یکی از سرمایه های استان برای تصدی پست های مدیریتی در رده های میانی باشیم.

از منظر سیاسی همواره اصلاح طلبان به مهره سوزی شهره بوده اند و اینبار این کار را در استان مازندران با پوشاندن قبای گشاد استانداری بر تن حسین زادگانی انجام دادند که شاید از مدت ها پیش به آن چشم طمع دوخته بود.

حاج مجید می توانست آینده بهتری را برای خود ترسیم نماید اما کرسی استانداری مازندران «اسب تروی» افسانه حسین زادگان در کیان سیاست بود.

حسین زادگان به عنوان یک استاندار بومی که از مرکز استان به این جایگاه رسیده بود در ابتدا مورد اقبال عموم مردم قرار داشت اما مشکلات عدیده ای که مردم استان مازندران با آن دست و پنجه نرم می کنند با شوخ طبعی استاندار و وعده های شیرین تنها برای مدت کوتاهی قابل تحمل بودند.

وقتی در جلسه شورای اداری استان، حسین زادگان خطاب به مدیران کل، بجای تاکید بر پیگیری جدی و حرام شدن خواب تا حل مشکلات مردم، توصیه به دادن جواب رد به مراجعه کنندگان با رویی گشاده و با مهربانی نمود، می شد چنین روزهایی را پیش بینی کرد، محبوب ترین افراد نیز اگر در مکان و زمان مناسب خود قرار نگیرند، در نزد افکار عمومی طرد خواهند شد.

در همه حوزه ها کاستی های بسیاری را طی  سه سال اخیر در استان مازندران شاهد بودیم اما مقصر این کاستی ها در درجه اول دولت تدبیر و امید بود که در انتصابات نابجا و بدون در نظرگرفتن توانایی افراد برای تصدی پست های کلان مدیریتی هیچ نشانی از تدبیر و امید از خود نشان نداد.

داستان استانداری حاج مجید حسین زادگان باید در تاریخ مازندران با رنگ قرمز ثبت شود تا هر فردی که مدعی تصدی پستی مدیریتی در استان است یکبار با دقت آن را مرور نموده و از آن پند بگیرد که چگونه فردی از اوج محبوبیت به جایی رسیده است که افکار عمومی مردم برای تغییر او لحظه شماری می کنند.

 

سامان سوهانیان مدیرمسئول استناد نیوز



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار