بیش از 229 خودروی غیربومی از مازندران برگشت داده شد\

بیش از 229 خودروی غیربومی از مازندران برگشت داده شد

  • کد خبر: 2111101326
  • چاپ
  • انتشار: 29 تیر 1400 - 15:05

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۹ دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند برگشت داده شد، گفت که همچنین ۲ هزار و ۵۴۱ دستگاه خودرو هم اعمال قانون شدند.


به گزارش استناد نیوز، سرهنگ عبادی روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، برای پیشگیری از افزایش سفر‌ها و شیوع ویروس کرونا، سفر‌های درون شهری و برون شهری در تمام رنگ‌بندی‌ها ممنوع شده است.
سرهنگ عبادی با اشاره به اینکه در این طرح شامل خودرو‌های مسافربری و باربری نمی‌شود، افزود: برای اعمال محدودیت تردد، پلیس راه در ۶ ایستگاه شامل کندوان، کیاسر، هراز و سوادکوه مستقر و همه دوربین‌های پلیس راه در جاده‌های استان فعال است.
او با بیان اینکه عصر دیروز شاهد ترافیک سنگین در مبادی ورودی استان بودیم، گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.
سرهنگ عبادی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۹ دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند بازگردانده و ۲ هزار و ۵۴۱ دستگاه خودرو هم اعمال قانون شدند.
او گفت: ۵۵ هزار و ۷۲۹ دستگاه خودرو که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به استان را داشته اند اعمال قانون شده و ۱۶ و ۸۰۶ خودرو هم به مبدا بازگردانده شدند.
سرپرست پلیس راه مازندران افزود: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار