7 پروژه عمرانی و گردشگری در نوشهر به بهره برداری رسید\

7 پروژه عمرانی و گردشگری در نوشهر به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111101330
  • چاپ
  • انتشار: 03 مرداد 1400 - 16:58

هفت پروژه عمرانی و گردشگری با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال امروز یکشنبه با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در نوشهر به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش استناد نیوز، این طرح ها شامل مجتمع تجاری همافران، شهربازی منطقه گردشگری سیترا ، فاز اول پیاده راه بلوار شهید کریمی ، ساماندهی و بازآفرینی بازار روز ، پل امیرکبیر ، شهربازی پارکینگ طبقاتی و خیابان شورا (راه دسترسی فردوسی جنوبی به کمربندی) است.

مجتمع تجاری همافران نوشهر با  زیربنای ۱۷ هزار مترمربع در چهار طبقه  با ۲۰۰ واحد تجاری، چهار سالن سینما، شهربازی ، رستوران و پارکینگ با ظرفیت یکصد خودرو با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده است.

همچنین شهربازی سیترا با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، شهربازی پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر بااعتبار ۳ میلیارد تومان ، پل امیرکبیر با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  و پیاده راه شهید کریمی با ۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

همچنین ساماندهی و آماده سازی بازار روز نوشهر و ایجاد جایگاه جدید برای دستفروشان با اعتبار ۵۴ میلیارد تومان امروز بهره برداری شد.

احداث خیابان شورا (راه دسترسی فردوسی جنوبی به کمربندی) با تملک ۳۰ واحد مسکونی با ۷ میلیارد تومان و احداث دیوار حفاظتی این خیابان نیز با اعتباری  ۳ میلیارد تومان از محل سفر  رهبری از دیگر پروژه های افتتاحیه امروز شهر نوشهر بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در آئین افتتاح این طرح‌ها گفت:  مدیریت شهری پویا نیازمند تعامل و همکاری شهرداری و اعضای شورای شهر است و این دو مجموعه می توانند با تعامل طرح هایی را در جهت توسعه و آبادانی شهر برنامه ریزی و اجرا کنند.

مهدی رازجویان به پروژه های عمرانی شهر بندری نوشهر اشاره کرد و گفت: شهرداری نوشهر توانسته با بهره برداری از ظرفیت های این شهرستان طرح‌هایی را در جهت خدمات بهتر به شهروندان این شهر اجرا کرده است.

وی اظهارداشت: شهرداری نوشهر با اجاره و یا فروش واحدها مجتمع تجاری همافران از قبل درآمد ، عوارض، ماده ۱۰۰ به درآمد پایدار رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار