نمایندگان موافق و مخالف طرح ضد اینترنت مجلس در مازندران / نام علی بابایی کارنامی و مهدی سعادتی در بین موافقان طرح\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

نمایندگان موافق و مخالف طرح ضد اینترنت مجلس در مازندران / نام علی بابایی کارنامی و مهدی سعادتی در بین موافقان طرح

  • کد خبر: 2111101349
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1400 - 21:24

نمایندگان مجلس در جلسه ای به بررسی طرحی جنجالی پرداختند که به اعتقاد بسیاری موجب محدود و مسدود سازی فضای مجازی و اینترنت خواهد شد، اما کدام نمایندگان استان مازندران با این طرح همراهی نمودند، سوالی است که مردم حق دارند پاسخ آن را بدانند

به گزارش استناد نیوز، امروز چهارشنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح «صیانت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» در قالب اصل 85 موافقت کردند تا این طرح جنجالی که بسیاری از نمایندگان مجلس و کارشناسان و مردم معتقد هستند موجب محدود و مسدود سازی فضای مجازی و در نهایت اینترنت خواهد شد در یک کمیسیون داخلی مجلس توسط تعدادی نماینده بررسی و برای 85 میلیون نفر تصمیم گیری شود.

نکته جالب اینکه با توجه به نظر منفی بسیاری از مردم نسبت به این طرح طبق معمول دوره های گذشته که با انتقادات بسیاری همراه بود رای گیری به صورت مخفیانه انجام شد تا شاید بعدها نمایندگان راه فراری برای عدم قبول مسئولیت خود داشته باشند!

انتشار برخی اسامی در فضای مجازی دست نمایندگان را برای مردم رو کرد، در لیستی که توسط صفحه رسمی دکتر محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر و چالوس منتشر شد، نام علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود، مهدی سعادتی نماینده مردم بابل و علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار از استان مازندران در میان موافقان این طرح جنجالی آمده است.

هرچندبه نظر می رسد باقرزاده در نهایت خود را از جمع نمایندگان موافق این طرح که در بین مخالفان با نام ضد اینترنت شناخته می شود، جدا نمود و تصاویر آن را در صفحه رسمی خود نیز منتشر نمود.

اما همانطور که پیش از این نیز در مطلبی «اینجا بخوانید» در استناد نیوز اشاره شد، علی بابایی کارنامی و مهدی سعادتی با توجه به اظهار نظرات گذشته از موافقان این طرح به عنوان نماینده استان مازندران بودند که امروز نام آنها نیز در لیست آمده است.

این نکته نیز قابل توجه می باشد که غیر از نفرات نام برده شده، سایر نمایندگان در این خصوص سکوت اختیار کرده اند و به نظر می رسد به صلاح نمی دانند نسبت به آن اظهار نظر نمایند!

درحالی که مردم با مشکلات عدیده ای از جمله مشکلات اقتصادی، کرونا، مشکلات خشکسالی و... مواجه هستند، جای تعجب دارد که چرا نمایندگان مجلس پیش از آغاز دولت سیزدهم به این موضوع جنجالی پرداخته اند.

مجلسی که با شعار حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال و شفافیت از مردم رای گرفت به یکباره لطمه بزرگی به اعتماد مردم وارد آورد تا جایی که امروز حتی دلمان برای مجلس دهم با آن همه اشتباهات نیز تنگ شد!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار