هشدار بهداشت قائمشهر به مردم / اگر کرونا را جدی نگیرید حیاط های بیمارستان هم مملو از بیماران کرونایی می شود\

هشدار بهداشت قائمشهر به مردم / اگر کرونا را جدی نگیرید حیاط های بیمارستان هم مملو از بیماران کرونایی می شود

  • کد خبر: 2111101357
  • چاپ
  • انتشار: 12 مرداد 1400 - 19:50

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه ظرفیت تخت بیمارستان های این شهرستان تکمیل شده ، گفت: 80 درصد ظرفیت تخت بیمارستان های رازی و ولیعصر این شهرستان در تسخیر بیماران کرونایی قرار گرفته است.

 

دکتر محمد گران روز سه شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با اعلام اینکه هم اکنون 320 بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند، افزود: در روز گذشته بیش از یکهزار بیمار سرپایی به بیمارستان های رازی و ولیعصر قائمشهر مراجعه کردند.

وی تاکید کرد: اگر مردم هشدارها را رعایت نکنند تا دو هفته آینده با حجم عظیمی از بستری بیماران کرونایی مواجه خواهیم شد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر، اضافه کرد: اگر با  این تعداد مراجعه سرپایی و بستری در بیمارستان ها مواجه باشیم مجبور خواهیم شد تا در راهروها و حتی حیاط بیمارستان ها را هم تبدیل به درمانگاه بیمارستانی کنیم.

دکتر گران با بیان اینکه کمتر از 40 درصد مردم این شهرستان از ماسک استفاده می کنند، تصریح کرد: متاسفانه مردم دیگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و این بیماری را جدی نمی گیرند.  از مردم درخواست می کنیم تا برای کاهش این بیماری حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در تجمعات بپرهیزند.

وی با تاکید براینکه در وضعیت قرمز کرونایی گروه شغلی 2 و 3 و 4 باید نسبت به بستن مغازه هایشان اقدام و حتی بازارهای هفتگی و روزانه تعطیل باشند، افزود: متاسفانه علی رغم افزایش بستری بیماران  کرونایی و وضعیت فوق حاد ، محدودیت ها در این شهرستان جدی گرفته نمی شود.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر در پایان با اعلام اینکه تاکنون 70 هزار دز واکسن در این شهرستان تزریق شده است، گفت: در مرحله اول 55 هزار دز و در مرحله دوم 15 هزار دز واکسن کرونا تزریق شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار