جاده هراز بدلیل رانش و ریزش سنگ همچنان مسدود است\

جاده هراز بدلیل رانش و ریزش سنگ همچنان مسدود است

  • کد خبر: 2111101362
  • چاپ
  • انتشار: 13 مرداد 1400 - 09:36

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: کیلومتر ۳۲ تا ۳۷ منطقه لهاش و کیلومتر ۴۷ تا ۵۲ منطقه پنجاب جاده هراز که از عصر دیروز به دلیل جاری شدن سیلاب، رانش زمین و ریزش سنگ از کوه مسدود شده بود همچنان بسته است.


به گزارش استناد نیوز، سرهنگ عبادی روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی، جابجایی سنگ‌ها و سقوط سنگ‌ها از کوه شده که خوشبختانه آسیب به کاربران جاده‌ای وارد نکرده است.
او با بیان اینکه حجم روان آب‌ها و سقوط سنگ در منطقه بالا است، افزود: ماموران پلیس راه و راهداران در پاکسازی و تخلیه مسیر از سنگ و گل و لای هستند.
سرهنگ عبادی با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد کرونایی در جاده‌های استان همچنان برقرار است، گفت: رانندگان در مدت از جاده‌های جایگزین سوادکوه و چالوس تردد کنند.
به گفته سرپرست پلیس راه مازندران تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار