سردار مقاومت و وحدت\

سردار مقاومت و وحدت

  • کد خبر: 2111136
  • چاپ
  • انتشار: 13 دی 1398 - 20:37

استنادنیوز؛ عقیل امامی در یادداشتی نوشت؛ اقدام سبوعانه و پلید مظهر استکبار جهانی در ترور سردار نامی جبهه اسلام و اسطوره بی بدیل محورمقاومت حاج قاسم سلیمانی سند جدیدی از خباثت ها و جنایت‌های سران کاخ سفید را مقابل چشمان جهانیان قرار داد.



این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان داشت: شهادت فرمانده سپاه قدس و مالک اشتر علی زمان که عمر پر برکتش را یکسره به جهاد و ایثارگری پرداخت در برهه کنونی ترسیم کننده وضعیت و آرایش جدید جهان اسلام در برابر جبهه کفر و الحاد و شیطان مجسم دنیای معاصر یعنی آمریکای جنایتکار است که قطعاً معادلات منطقه‌ای وبین‌المللی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

امامی نوشت: نقش تاثیر گذار و عمیق سردار مجاهد سپاه اسلام در جانبداری و تقویت جبهه مقاومت و نیز پاسداری از مرزهای عزت و شرف جمهوری اسلامی ایران در برابر ددمنشی استکبار و دنباله‌های آن مانند داعش و دیگر شبه‌نظامیان پرورش یافته دامان آمریکا و متحدانش آن چنان است که تمامی رسانه‌های خارجی و حتی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بارها به آن اذعان کرده‌اند.

سردار سلیمانی از این روهمواره به عنوان یک چهره تابناک و اثربخش در سپهر سیاسی و دفاعی کشورمان و منطقه غرب آسیا به شمار می‌رفت ودر عرصه جهانی بعنوان مرد اول جبهه مقاومت ومبارزه با گروههای تروریستی ودر داخل نیز بعنوان محور وحدت شناخته می شد . ‏

‏با بررسی کارنامه درخشان و قطور« حاج قاسم »در دفاع مقدس و پس از آن افتخار آفرینی او در نبرد مستقیم با نماد استکبار و فرزند نامشروع کاخ سفید یعنی «داعش»

‏این واقعیت آشکار می‌شود که با مجاهدت و رشادت‌های بی پایان فرمانده لایق سپاه قدس بساط اهریمنی داعش در منطقه برچیده و آسودگی خاطر ملت‌های مظلوم در عراق، سوریه، لبنان و نیز مردم انقلابی ایران اسلامی که آماج حملات و توطئه‌ها ی سازمان یافته و بعدی داعشیان بودند، تامین شد.

‏بی تردید این مهم یعنی نابودی داعش به دست توانای قاسم ملت انقلابی ایران به تنهایی کافی بود تا ترامپ خون آشام هرلحظه در پی توطئه و حذف فیزیکی مالک اشتر امام المسلمین باشد.

‏شهادت فرمانده دلیر سپاه اسلام که به کابوس مشترک نتانیاهو ، ترامپ و متحدانش تبدیل شده بود ،اگرچه ضایعه ای سنگین و غیرقابل جبران محسوب می‌شود اما بی‌گمان این واقعه سبب اوج‌گیری احساسات ضدآمریکایی و واکنش‌های مسئولانه ملت‌ها و جنبش های آزادی خواه منطقه و نیز نیروهای مسلح مقتدر و توانمند جمهوری اسلامی ایران برای انتقام سخت از عاملان شهادت سردار محبوب دلها ودیگر همراهان مجاهدهش خواهد شد که به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند.

‏اینک پاسخ کوبنده و یورش برق‌آسای فرزندان معنوی امام خامنه ای در اقصی نقاط جهان و رزمندگان پرتوان سپاه اسلام به این حادثه بزرگ و فراموش ناشدنی خواسته به حق و مطالبه ملی و منطقه‌ای است که به زودی پایه های سست کاخ سفید را به لرزه در خواهد آورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار