۵۵ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی برای مازندران مصوب شده است\
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران :

۵۵ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی برای مازندران مصوب شده است

  • کد خبر: 211118
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1395 - 12:58

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از ایجاد ۸۰۰ شغل در قالب ستاد بسته رونق حمایت از تولید در استان خبر داد.


حسن خیریان پور با بیان اینکه ۳۹۳ میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق حمایت از تولید در استان پرداخت شده است اعلام کرد: ۹۳۹ طرح تولیدی موفق به دریافت تسهیلات بسته رونق حمایت از تولید در استان معرفی شده است.
وی گفت: همچنین ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی برای استان مازندران مصوب شده است که باید از طریق نهادهای ذیربط به متقاضیان پرداخت گردد و در قالب توان تسهیلات دهی بانک‌ها نیز ۱۰۹ طرح معرفی شده‌اند و ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
معاون امور اقتصادی استانداری مازندران با توضیح اینکه از محل بسته رونق تولید تاکنون ۸۸۰ اشتغال جدید ایجاد شده است اظهار داشت: تاکنون ۱۰ هزار نفر در سامانه رصد وزارت تعاون ثبت اشتغال کرده‌اند.
وی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: هوشمندسازی اداری و اجرای دولت الکترونیک سرلوحه کار قرار دارد و بعد از تهران رتبه دوم کشور را از نظر زیرساخت‌های فناوری‌های نوین را دارا هستیم.
خیریان پور با بیان اینکه ۲۲۰ خدمت از سوی دستگاه‌های اجرایی برون سپاری شده است، اعلام کرد: در زمینه توسعه شبکه دولت در حال حاضر ۲۴۸ دستگاه به این شبکه مجهز شده اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار