\

دامادی : ترامپ منتظر هدایای سنگین‌تر باشد

  • کد خبر: 2111235
  • چاپ
  • انتشار: 18 دی 1398 - 18:10

استناد نیوز، نماینده مردم ساری در مجلس گفت: ایران با حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکا را شکست لذا نیروهای آمریکایی باید هر چه سریعتر منطقه را ترک کنند.

 

به گزارش استناد نیوز، محمد دامادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق به دنبال ترور شهید حاج قاسم سلیمانی را یادآور شد و گفت: وظیفه ما حفاظت از اهداف سردار سلیمانی بود از همین رو مجلس شورای اسلامی گام اساسی برداشت و طرح اقدام متقابل در برابر آمریکا را تصویب کرد. این مصوبه مقدمه انتقام از آمریکا بود، رهبر معظم انقلاب نیز از تصمیم مجلس به عنوان اقدامی درست و خوب یاد کردند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد سیلی به آمریکا بود اما با هیمن اقدام وجهه نداشته بین‌المللی آمریکایی‌ها فرو ریخت.

 وی افزود: قریب به یک قرن است که هیچ کشوری جرأت نکرده نگاه چپ به آمریکا کند اما جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه پاسخ جنایت آمریکایی‌ها را داد. نزدیک به ده سال پیش شرایط در منطقه حتی به نوعی بود که وقتی خودروی آمریکای در عراق تردد می‌کرد همه باید مسیر را باز می‌کردند و به نیروهای آمریکایی احترام می‌گذاشتند اما ایران هیمنه آمریکا را شکست.

دامادی تاکید کرد: انتقام سخت حذف آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل و آزادی فلسین اشغالی است و حمله موشکی ایران حداقل گامی بود که ایران می توانست بردارد. آمریکایی‌ها باید منتظر هدایای سنگین‌تر جمهوری اسلامی ایران باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی معتقد است: آمریکایی‌ها نمی‌توانند دستگاه نظامی ایران را محدود تصور کنند. 80 میلیون جمعیت ایران سرباز سپاه هستند و همه آماده حضور در جنگ هستند بنابراین آمریکایی‌ها باید هر چه سریعتر از منطقه خارج شوند زیرا جمهوری اسلامی ایران آماده هر گونه مقابله جدی با آمریکا است./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار