نتیجه تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در قائمشهر\

نتیجه تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در قائمشهر

  • کد خبر: 2111289
  • چاپ
  • انتشار: 21 دی 1398 - 19:47

کدام کاندیداها صلاحیتشان تایید شد؟ کدام کاندیداها از ادامه رقابت انتخاباتی باز ماندند؟ سوالاتی که ذهن بسیاری بخصوص هواداران کاندیداها را درگیر خود کرده است

به گزارش استنادنیوز، 21 دیماه پایان فرصت بررسی احراز صلاحیت کاندیداها توسط هیات نظارت بر انتخابات استان است و قرار است ساعت 22 امشب نتیجه به نامزدها ابلاغ شود، اما اخبار غیر رسمی و البته از منابع معتبر از ردصلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت بسیاری از چهره های مطرح حکایت دارد.

در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ اخبار رسیده حکایت از بازماندن چهره های شاخص از ادامه رقابت انتخاباتی توسط هیات نظارت دارد که البته این پایان کار بررسی ها نیست و فرصت اعتراض باقی خواهد بود.

در آخرین اخبار رد صلاحیت حداقل 5 چهره شاخص قطعی به نظر می رسد که برخی از آن ها سابقه نمایندگی مجلس در دوره های گذشته را داشته اند. هرچند روز گذشته برخی از این افراد برای رایزنی خود را به پایتخت رسانده اند که البته از اشاره به نام آن ها تا اعلام رسمی تایید شدگان معذوریم.

* در مجموع 16 نفر صلاحیتشان مورد تایید هیات نظارت استان قرار گرفت.

* از بین نمایندگان ادوار مجلس تا کنون تنها صلاحیت عبدالله رضیان احراز شده است.

* علی ادیانی نماینده فعلی قائمشهر که از تهران نام نویسی کرده در صورت تایید ممکن است به حوزه انتخابیه خود برگردد.

گویا شورای نگهبان در عزم خود برای پاک سازی مجلس آینده از نمایندگانی با شاعبه های مالی مصمم است و بیشتر رد صلاحیت های صورت گرفته نیز مربوط به این حوزه می باشد که دیگر شانس چندانی برای تایید مجدد نمی توان برای این دسته متصور شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار