داوطلبان رد صلاحیت شده تا ۲۶ دی مهلت اعتراض دارند\

داوطلبان رد صلاحیت شده تا ۲۶ دی مهلت اعتراض دارند

  • کد خبر: 2111300
  • چاپ
  • انتشار: 22 دی 1398 - 11:07

 استناد نیوز- شورای نگهبان اعلام کرد: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند ظرف مدت ۵ روز از ۲۲ دی تا ۲۶ دی ماه شکایت خود را ارائه کنند.

 

 به گزارش استناد نیوز شورای نگهبان در اطلاعیه شماره ۳ که امروز منتشر شد، اعلام کرد: به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان مورد تایید قرار نگرفته می‌رساند بر اساس تبصره‌های ۲۳۴ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی آن، داوطلبان مزبور می‌توانند جهت ارائه شکایت خود را ظرف مدت ۵ روز از تاریخ ۲۲ دی ماه تا ۲۶ دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مربوطه و یا در تهران به نشانه بلوار بزرگراه بسیج بلوار هجرت مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی مراجعه نموده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت کنند.
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان هم در توییتر خود از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در هیات‌های نظارت خبر داد.
وی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: « در ساعات پایانی شنبه ۲۱ دی ماه با تلاش شبانه روزی اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات در استان‌ها، کار بررسی صلاحیت داوطلبان پایان یافت. اگر چه زمان بررسی بسیار کم و تعداد پرونده‌ها بسیار زیاد بود، اما تلاش شد هیچ پرونده‌ای در این فرصت محدود، بررسی نشده باقی نماند.»



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار